يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۹:۱۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
هفته دفاع مقـدس یادآور ایثار و از خود گذشتگی ملـت بزرگ ایران است که با رهـبری های داهـیانه امام راحل (ره) هشت سال پنجـه در پنجه ظـلم و ستم استـکبار و ارتـجاع افکنده و به فضل الهی سرافراز و سربلند از این مـیدان به در آمدند.

کانون بسیج مهندسین کازرون با صدور پیامی فرارسيدن هفته دفاع مقدس که یادآور حماسه بي بديل ملت غیور ايران اسلامي و بسيجيان دريادل و آزاده مي‌باشد را به ملت شهید پرور ایران اسلامی علی الخصوص جامعه مهندسین کشور تبريك گفت. در این بیانیه آمده است:

هفته دفاع مقدس يادآور حادثه‌اي عظيم و به بار نشستن دلاوري‌هاي ملتي غيور در مسير انقلاب اسلامي‌شان است كه هيچ‌گاه از ذهن بشريت محو نخواهد شد. ملت رشيد ايران با دفاع مقدس از كيان اسلام و ميهن اسلامي، سيلي محكمي بر دشمن نواخت و با سلاح و صلاح و در سايه رهبري ولي خدا آنچنان حماسه استقامت و رشادت مظلومانه و سرسختانه‌اي را آفريدكه در تاريخ بشريت تا ابد زنده خواهد ماند. ذكر فداكاري و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پويايي اسلام و انقلاب اسلامي و بيانگر آمادگي و حفظ قدرت دفاعي ملت قهرمان ايران است. دشمنان بدانند که ما ملتی هستیم که خانه‌هایمان را بر دامنه کوه‌های آتشفشان بنا می کنیم و در مقابله با تهدیدات پوشالی دشمن از صلابت خود کوتاه نخواهیم آمد. بدانند که نرمش قهرمانانه ما نه برای تسلیم بلکه برای حفظ پیروزی و موقعیت مان در منطقه است. ملت ایران هیچ گاه از حق خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای کوتاه نخواهد آمد و هیچ گاه در برابر زورگویی‌ها و نابرابری‌ها سر تعظیم فرو نخواهد آورد. مقاومت بي نظير مردم سلحشور ما و دفع متجاوز در طول هشت سال اين ستم بزرگ را در رده ناموفق ترين تجربه استعمار و استكبار در تاريخ معاصر ثبت نمود و سرافرازي و افتخار ملت ما را در برابر چشم جهانيان به نمايش گذاشت.

آری، هشت سال دفاع مقدس جلوه گاه آيين قدسي براي خدا زيستن و براي خدا جان سپردن است و هفته دفاع مقدس گراميداشت ياد و خاطره جانبازي ها و فداكاريهاي ملتي است كه درس مردانه زيستن را از مكتب خميني كبير آموختند و براي طي اين طريق كه نشأت گرفته از قرآن و عترت است تا پاي جان ايستادند و گوشه اي از حماسه و مقاومت بي نظير خود را در تاريخ به ثبت رساندند. اطاعت و تبعيت از ولايت فقيه با بصيرت ديني موجب پيروزي هاي بزرگ رزمندگان در تمامي عمليات ها بوده و جوانان امروز نيز در اين مهم پيشقدم هستند بطوری که عظمت و پيشرفت انقلاب اسلامي و تحقق ارزشهاي معنوي دفاع مقدس در سايه وحدت و همدلي ملت بزرگ ايران و تبعيت از ولايت فقيه مي باشد.

کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس، اعلام می دارد هفته دفاع مقـدس یادآور ایثار و از خود گذشتگی ملـت بزرگ ایران است که با رهـبری های داهـیانه امام راحل (ره) هشت سال پنجـه در پنجه ظـلم و ستم استـکبار و ارتـجاع افکنده و به فضل الهی سرافراز و سربلند از این مـیدان به در آمدند. به روح امام شهداء و شهـیدان عرصه دفاع مقـدس بویژه مهندسین بسیجی شهید درود می فرستـیم و با خون آن ها پیمان می بنـدیم کـه راه راسـت و روشـن ایثار و فداکـاری را در سایه هدایت های خلف صالح امام، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ادامه دهیم. 

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: