آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۶۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ثارالله:
اسدی گفت: بسيجيان اين ناحيه، در زمينه نوسازي و بهسازي مدارس شهرستان، تاكنون 2 هزار نفر ساعت فعاليت داشته‌اند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ،مدير روابط عمومي و تبليغات سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز گفت: بسيجيان اين ناحيه، در زمينه نوسازي و بهسازي مدارس شهرستان، تاكنون 2 هزار نفر ساعت فعاليت داشته‌اند.

سروان پاسدار ابوذر اسدي خاطرنشان كرد: فعاليت‌هاي بسيج در زمينه نوسازي و بهسازي مدارس با همكاري ناحيه يك آموزش و پرورش شهرستان شيراز اجرايي شده است.

وي با بيان اينكه برنامه مشاركت بسيجيان در نوسازي و بهسازي مدارس، تا پايان شهريورماه امسال پيش‌بيني شده است، گفت: مدارس داراي محروميت و نيازمند بهسازي و نوسازي از سوي حوزه مقاومت بسيج قاسم‌ابن‌الحسن(ع) و حضرت مريم(س) شناسايي شده است.

سروان اسدي خاطرنشان كرد: بسيجيان عضو اين حوزه‌هاي مقاومت زير نظر استادكاران مجرب، كار نوسازي و بهسازي مدارس را خصوصا در نقاط كمتر برخوردار شهرستان شيراز، دنبال مي‌كنند.

مدير روابط عمومي سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز گفت: اين فعاليت‌ها در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش‌آموز و از سوي بسيج با همكاري و مساعدت آموزش و پرورش، برنامه‌ريزي و اجرايي شده است.

اسدي با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان بسيجي از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده، گفت: برنامه‌هاي امسال تحت عنوان طرح هجرت 3 و در سطح مدارس غرب شيراز اجرايي شده و با مشاركت بالغ بر 200 دانش‌آموز ادامه دارد. انتهای مطلب (224224)
نام:
ایمیل:
* نظر: