آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۶۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جمع بسیجیان سپاه ثارالله:
حجت الاسلام دانش گفت: اگر می‌خواهیم معروفات را احیا کنیم باید سطح دانش و معلومات خود را بالا ببریم و حداقل ماهی یک کتاب مطالعه کنیم تا متناسب با دانش و آگاهی دیگران را ارشاد کنیم چرا که در دنیایی امروز نمی‌توان بدون مطالعه و استدلال کسی را هدایت کرد.
 به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، دوره تربیت وتعالی ناحیه ای با شرکت 600 نفراز بسیجیان به همت عقیدتی سپاه ناحیه ثارالله وقرارگاه امر به معروف ونهی از منکر ناحیه در محل سالن اجتماعات سپاه ثارالله برگزار گردید.



معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم با انتقاد از اینکه گاهی در جامعه به جای اینکه مبارزه با علت کنیم مبارزه با معلول داریم، گفت: رواج بسیاری از منکرات شامل تبعیض، رانت خواری، فساد اقتصادی و پارتی بازی که اغلب در جامعه ما وجود دارد از علل رواج پدیده منکرات است که ماحصل غفلت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
 
حجت الاسلام شکرالله دانش اظهار داشت: وجود پدیده‌های تبعیض و بی عدالتی در جامعه از عواملی است که باید ریشه‌ای با آن برخورد شود تا منجر به بی‌دینی و دین‌گریزی افراد نشود چرا که برخی مواقع عده‌ای با رانت‌خواری سوار ماشین‌های میلیاردی می‌شوند در صورتی که جوان تحصیل کرده ما حتی برای نان شب هم محتاج شده‌اند و این مسائل در نظام اخلاقی جامعه تأثیرگذار است.

دانش تأکید کرد: نباید با ارائه آمار و ارقام که از طرف برخی از مسئولان بیان می‌شود و پشتوانه عملی در زندگی مردم ندارد، با روحیه آنان بازی کرد چرا که رواج این پدیده باعث بی‌اعتمادی و حتی رواج منکرات در جامعه می‌شود و در این بین مردم رفتار عملی مدیران را می‌خواهند.

معاون تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه بخشی از عوامل منکرات زائده و رهاورد تکنولوژی در جامعه است، گفت: اگر می‌خواهیم معروفات را احیا کنیم باید سطح دانش و معلومات خود را بالا ببریم و حداقل ماهی یک کتاب مطالعه کنیم تا متناسب با دانش و آگاهی دیگران را ارشاد کنیم چرا که در دنیایی امروز نمی‌توان بدون مطالعه و استدلال کسی را هدایت کرد.


وی تصریح کرد: دشمن در قالب‌های هنری ترفندهای مخلتفی را رواج داده و به دنبال انحراف در فکر و اندیشه جامعه ماست و برای اینکه بتوان مقوله‌های دینی و مذهبی در جامعه اثرگذاری بیشتری به خود بگیرد باید با گرایش‌های هنری و آثار فاخر هنری در سینما مقوله‌های دینی را رواج داد که در این میان فیلم‌های سینمایی دینی نشان دهنده این است که روح مردم یک روح عاطفی است وعلقه دینی بالایی دارند

وی با اشاره به کاهش اشتیاق جوانان به ازدواج، خاطرنشان كرد: از مهمترین عوامل کاهش تمايل به ازدواج، مشکل اقتصادی جوانان است، اين موضوع را نمي‌توان كتمان كرد، هركس قبول ندارد مي‌تواند از جوانان جويا شود.

حجت‌الاسلام دانش با تاكيد براينكه دولت بايد براي رفع بيكاري جوانان، انديشه‌اي عملياتي داشته باشد، گفت: براساس آمارها، در سال 94 و در مقايسه با سال 93 حدود 8 درصد كاهش ازدواج را شاهد هستيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: