کد خبر: ۶۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه استهبان:

مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه استهبان و کارشناس علوم سیاسی:

حوادث مسجدالحرام و منا جرقه فروپاشی دولت آل سعود است

به گزارش تنویر استهبان سعید سبزی مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه استهبان گفت:حوادث تلخ مسجدالحرام و منا خبر از بی کفایتی دولت آل سعود دارد و این حوادث انشالله جرقه فروپاشی این دولت خواهد بود.

وی گفت:وقتی که دولت آل سعود توانایی اداره و کنترل مراسم حج را ندارد این خبر از تهی بودن پیکره این رژیم می دهد و همانگونه که گفته اند مشت نشانه خروار است،از این به بعد شاهد بی مدیرتی و خرابکاری این رژیم در اداره اوضاع عربستان خواهیم بود.

وی گفت:امروزه دیگر در هیچ کشوری رژیم شاهنشاهی جواب نمی دهد و وقت آن رسیده که این حوادث،پیش زمینه تغییر نظام سیاسی عربستان گردد و آل سعود باید به زباله دان تاریخ بپیوندد و شایسته سالاری و دموکراسی جایگزین این حکومت گردد.

سبزی گفت:حوادث منا بطور قطع مربوط به سوء مدیریت آل سعود است و آنان باید این را بپذیرند و از مسلمانان عذر خواهی کنند نه اینکه این حوادث را به گردن حاجیان بیندازند و بگویند خودشان باعث این حادثه شده اند.

وی گفت:مسئولین از خدا بی خبر عربستان در حمله به یمن ماه،حرام از غیر حرام نمی شناسند و در ماه حرام به مردم مظلوم یمن حمله می کنند و در این حمله کاری به خدا و حلال و حرام الهی ندارند،اما در حادثه دردناک منا خداشناس شده اند و می گویند این حادثه قضا و قدر الهی بوده است و طولی نمی کشد که بگویند حمله به یمن نیز دست ما نبوده و قضا و قدر الهی بوده است.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: