کد خبر: ۷۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه استهبان و کارشناس علوم سیاسی:
عده ای مثل شمشیر برهنه اند ظاهری زیبا اما باطنی کشنده و خطرناک دارد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان،پاسدار سعید سبزی مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه استهبان به مناسبت انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت:در آستانه انتخابات چند برنامه در دستور کار دشمن بیرونی قرار می گیرد که عده ای هم در داخل دانسته یا نادانسته،جاهلانه یا مغرضانه با برنامه های دشمن هم صدا می گردند و در ریل آنان قرار می گیرند.

سبزی گفت:در آستانه انتخابات دو برنامه در دستور کار دشمن است.1-ناامید کردن مردم از شرکت در انتخابات 2-رسوخ نفوذی ها در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان

وی اضافه کرد: ناامید کردن مردم از دو طریق انجام می شود:

1-اولین برنامه دشمن در آستانه انتخابات،ناسالم مطرح کردن انتخابات است بدین صورت که در اذهان عمومی می خوانند که انتخابات ناسالم است،تقلب در راه است و نمایندگان از قبل مشخص شده اند.

2-دومین برنامه ای که دشمن در آستانه انتخابات بر آن تاکید دارد ناامید کردن مردم از انقلاب است بدین صورت که شروع به برجسته سازی مشکلات اقتصادی مردم می کند،مشکلات را بزرگ جلوه می دهد و می گوید مردم در فقر شدید هستند و نظام ناکارآمد است بنابراین مردم نباید در انتخابات شرکت کنند.

این کارشناس علوم سیاسی گفت:عده ای در این میان بصورت مغرضانه یا جاهلانه با دشمن هم صدا می شوند و شروع به پخش این شایعات می کنند و عده ای هم باور می کنند که در اینجاست که مردم ،بسیج ،سپاه و دلسوزان انقلاب باید بیدار باشند و نقشه های دشمنان بر نقش بر آب کنند.

وی بیان داشت:درخواست مقام معظم رهبری از این نهادها و دلسوزان انقلاب،بصیرت دهی است بنابراین نباید گذاشت این رهبر بصیر و فرزانه در بصیرت دهی دست تنها بماند همه باید کمک کنند و پیام ایشان را به گوش مردم برسانند.

وی افزود:حقأ کلام این رهبر فرزانه انقلاب،همچون چشمه جوشانی است که از اقیانوس قلبی پاک و آسمانی می جوشد و آب زلال از آن جاری می شود اما جویبارها و رگه های این آب زلال،باید بسیجیان و دلسوزان انقلاب باشند تا این آب زلال و طاهر و مطهِّر را به کام مردم تشنه کلام حق برسانند.

سبزی در تشریح برنامه دومِ در دستور کار دشمن،در آستانه انتخابات گفت:برنامه دوم دشمن،رسوخ نفوذی ها در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.رسوخ نفوذی ها نیز به دو صورت است:

1-عده ای معلوم الحال هستند،دشمنی آنان علنی است و این در سوابق کار آنها موجود است اما چون تا به حال تحرکات عملی خاصی نداشته اند ممکن از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند که راه تشخیص آنان برای اکثر مردم راحت است.

2-عده ای مجهول الحال هستند،چراغ خاموش آمده اند،ظاهری خوب دارند،حرف های زیبایی هم می زنند،خود را طرفدار انقلاب و رهبری اعلام می کنند اما هنوز آن روی خود را نشان نداده اند،در ظاهر طرفدار انقلاب اما در دل مخالف انقلاب و سرسپردگانی به اجانب هستند،اینها همان شمشیرهای برهنه اند،ظاهری زیبا اما باطنی کشنده دارند.

وی ادامه داد:اینها همان منافقینی هستند که بسیار خطرناکند و تشخیص آنان نیز مشکل است،اینها همان مارهای خوش خط و خالی هستند که ظاهری زیبا اما باطنی گزنده دارند،اینها به قول مقام معظم رهبری همان موریانه هایی هستند که از داخل پایه های نظام را می خورند که در این جا باید با قطب نمای بصیرت و چینش ویژگی هایی که مقام معظم رهبری برای نمایندگان ذکر کرده اند در کنار آنها،آنان را تشخیص داد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: