آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۶۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد:
نخستین کاروان 350 نفری دانش‌آموزان دختر ناحیه یک شیراز توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم سپاه ثارالله با هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: نخستین کاروان 350 نفری دانش‌آموزان دختر ناحیه یک شیراز توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم سپاه ثارالله با هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.


سرهنگ  اسماعیل محبی‌پور  در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور، نخستین کاروان 350 نفری دانش‌آموزان دختر ناحیه یک شیراز که توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم سپاه ثارالله با هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد، در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری در صورت تعامل و همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش اعزام این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب به 6 هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: از آموزش‌وپرورش که نهادی فرهنگی تربیتی است، درخواست می‌شود، همانند گذشته با سپاه ناحیه ثارالله همکاری بیشتری داشته باشد تا شاهد تسریع در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان فارس، به‌ویژه شهرستان شیراز باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور در این منطقه زیر نظر سپاه ثارالله انجام می‌گیرد و هزینه‌های اعزام نیز از سوی این نهاد و آموزش‌وپرورش تامین می‌شود.

محبی‌پور بیان داشت: برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یک کارگروه با عنوان ستاد اعزام تشکیل شده که مسائل پشتیبانی امنیتی سفر را بر عهده‌ دارد.
وی با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی حرکتی اثرگذار به‌منظور ترویج اخلاق دینی و ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: تمام اعزام‌ها با رضایت و موافقت اولیای دانش‌آموزان انجام می‌گیرد که در بسیاری از موارد خواستار تداوم چنین حرکت‌های فرهنگی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: