آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
آسمان ریسمان بافتن برای توجیه یک اشتباه بزرگ؛

استاندار فارس در حالی علت نگارش نامه خود به فرمانده کمیته جستجوی مفقودین را خبر شیرازه عنوان می‌کند که اگر مطالعه مطلب مذکور بدون اغراض سیاسی صورت می‌گرفت، از نگارش نامه مذکور و وارد آوردن لطمات روحی به شهروندان و به ویژه خانواده های شهدای استان خودداری می‌کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، پس از فشار افکار عمومی و به ویژه ابراز ناراحتی شهروندان فرهیخته فارس نسبت به اقدام استاندار فارس در ارسال نامه به «فرمانده کمیته جستجوی مفقودین» مبنی بر مخالفت با تشییع پیکر مطهر این عزیزان در استان، محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به اعلام موضع خود پرداخت؛ نشستی که نه با حضور کلیه رسانه ها بلکه دعوت خصوصی از رسانه های خاص برگزار شد.

افشانی در این گپ و گفت، به مطلب پیشین کار شده در شیرازه اشاره می‌کند و با تاکید بر اینکه نگارش نامه‌اش با نگاه به گذشته صورت گرفته است، می‌گوید: «در مرداد ماه تشییع انجام شد که خبر آن را از سایت شیرازه خواندم که گلایه کرده بودند و با توجه به این گذشته و آنچه در شبکه های اجتماعی بود، نوشتم احتمال دارد از تشییع شهدا بهره برداری های خاص شود»

او می افزاید: «برای پیشگیری از تلقی بهره برداری انتخاباتی از مراسم تشییع شهدای قهرمان مظلوم گمنام، خواستم زمان تشییع به بعد از برگزاری انتخابات تغییر یابد»

اظهار نظر استاندار فارس در حالی است که شیرازه در مطلب گذشته خود نسبت به کم‌کاری مسئولان در برگزاری باشکوه تشییع 10 شهید گمنام در شیراز گلایه کرده است؛ گلایه‌ای که گویا آقای استاندار آن را ملاحظه نکرده است.

به نظر اگر نامه استاندار فارس بر اساس تیتر مطلب، «مراسم تشییعی که می‌توانست باشکوه‌تر باشد»، صورت می‌گرفت قطعا منجر به نگارش نامه مذکور و بهانه‌سازی‌هایی چون «غیربومی بودن» و یا «عدم اقبال مردم به شهدا» نمی شد چرا که شیرازه در مطلب مورد نظر افشانی در تاریخ 21 مردادماه 94 نوشته است: «شهر شیراز میزبان 10 کبوتر خونین بال بی نام و نشان بود. مثل شهر های اصفهان، همدان و کرمان. اما با یک تفاوت. مراسم استقبال و تشییع این شهدا در شیراز، به دلیل کم کاری مسئولین چندان باشکوه نبود و کسی از این تشییع تقریبا خبر نداشت! غیبت مسئولین ارشد فارس در این مراسم خیلی به چشم آمد و فقط این زائران شاهچراغ و عده ای از دانشجویان بودند که گرمابخش محفل شهدا شدند. به نظر می رسد مثل همیشه، مسئولین از قافله شهدا عقب ماندند»
نام:
ایمیل:
* نظر: