آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
یکم بهمن‌ماه صورت می‌گیرد؛
حرکت بزرگ فرهنگی استقبال از کاروان 94 شهدای جاویدالاثر پنجشنبه یکم بهمن‌ماه با حضور احاد مردم شیراز از ساعت هشت صبح از دروازه قرآن شیراز آغاز می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ثارالله به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در نشست هماهنگی استقبال از کاروان شهدای جاویدالاثر در سخنانی اظهار داشت: حرکت بزرگ فرهنگی استقبال از کاروان شهدای جاویدالاثر پنجشنبه یکم بهمن‌ماه با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب و دیگر اقشار جامعه از ساعت هشت صبح از دروازه قرآن شیراز آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاروان شاهدان بصیر با مشایعت موتورسواران و مردم همیشه در صحنه شیراز از پل هجرت به‌سوی میدان شهدا، چهارراه پیروزی، بلوار شهدا، بلوار 9 دی و سپس در ابتدای خیابان احمدی نو جنب باب‌الرضا حرم مطهر احمدبن موسی (ع) منتقل و مراسم با مداحی به پایان می‌رسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های تنظیم‌شده قرار بود که کاروان شهدای جاویدالاثر در 60 نقطه مورد استقبال قرار گیرند که به علت حضور چشمگیر اقشار مختلف به 75 نقطه افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود به 80 نقطه در این استان برسد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز نیز در این نشست اظهار داشت: با ورود 94 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس فضای استان فارس رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است.

احمد همتی‌بوشهری خاطرنشان کرد: نصب بیش از 300 پوستر، بنر، تراکت تبلیغاتی در مجتمع‌های تجاری، مسکونی و نیز طاق نصرت در دروازه قرآن ورودی شهر شیراز از جمله برنامه‌های در دست اجراست.

معاون پژوهش و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس نیز در این جلسه بیان داشت: گروه 100 نفری دانش‌آموزی در دروازه قرآن شیراز به اجرای سرود حماسی می‌پردازند.

محمد نظری اضافه کرد: برپایی صبحگاه مشترک، حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در استقبال از شهدای جاویدالاثر و نصب پوستر در سردر مدارس در دستورکار برنامه‌های اداره کل آموزش‌وپرورش فارس برای استقبال از شهداست.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس در ادامه این نشست نیز بیان کرد: استقبال از کاروان شهدای جاویدالاثر در استان فارس نشان از دلدادگی این خطه از میهن اسلامی‌ به شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دارد.

حجت‌الاسلام امین رصاف گفت: مشارکت تشکل‌ها و اقشار مردم به‌ویژه نسل جوان در استقبال از شهدای گمنام نشان از مردمی و خودجوش بودن برنامه‌های فرهنگی دارد که متعلق به جریان و یا دستگاه خاصی نیست.

وی اظهار داشت: برپایی یاد و خاطره شهدا فرصت مناسبی است که باید از تمام ظرفیت‌های مردمی در راه‌اندازی این‌گونه برنامه‌ها استفاده کرد تا شاهد پایداری و استمرار آن باشیم.

رئیس بسیج رسانه استان فارس نیز در این جلسه از چاپ کتاب، مقابله و عکس شهدا در پایان استقبال از کاروان شهدای جاویدالاثر خبر داد و افزود: حضور خبرنگاران و رسانه‌های مکتوب و ملی، به‌ویژه خبرگزاری‌ها در انعکاس این حرکت فرهنگی در این استان چشمگیر بوده است.

میلاد امیری‌نژاد خاطرنشان کرد: برای انعکاس استقبال بی‌نظیر از کاروان شاهدان بصیر 30 نماینده از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف از ابتدای این آئین حضور داشته که نشان از اهمیت این رویداد فرهنگی از سوی اقشار مختلف جامعه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: