آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله در جمع مدیران وکارکنان ادارات حوزه بسیج حضرت رسول(ص):
سرهنگ محبی پور گفت: مردم شیراز نیازمند نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهادی و متعصب هستند علاوه بر اینکه که دلشان به حرف‌های آمریکا نباشدو در مسیر مصالح نظام حرکت کنند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، به مناسبت دهه مبارک فجر نشست بصیرتی 300نفراز مدیران وکارکنان ادارات حوزه حضرت رسول (ص) سپاه ناحیه ثارالله در محل اداره کل مخابرات فارس برگزار گردید.
سرهنگ اسماعیل محبی‌پور در این مراسم که به همت پایگاه بسیج اداره کل مخابرات فارس برگزارشده بود با بیان اینکه  ماندگاری انقلاب اسلامی با رویش های انقلاب اسلامی وبیعت  مردم رقم خورده گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را با هدایت و درایت معجزه‌گونه به ثمر نشانده است و در این راستا امام بعد از 15 سال در سال 41 تئوری انقلاب را شکل دادند و به دلیل ایده و فکر امام این پیام الهی به گوش مردم نشست و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

سرهنگ محبی پوربا بیان اینکه شهر شیراز نیازمند نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهادی و متعصب برای پیگیری امور است،گفت: در فارس شاهد روند تغییر مدیریتی و انتصابات زودهنگام هستیم، درصورتی‌که در استان‌های دیگر این روند مشاهده نمی‌شود. تعطیلی ده‌ها کارخانه و رکود ناشی از تغییر زودهنگام مناصب مدیریتی است که شاهد هستیم.

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیرازبا بیان اینکه انتخابات یکی از عرصه‌هایی بوده که نشان از آبروی نظام و انقلاب در کشور ما است که گروه‌ها با نقش‌آفرینی نفس تازه‌ای به انقلاب می‌دهند گفت: ازاین‌رو برای انتخابات اسفندماه باید تلاش حداکثری مردم در انتخاب اصلح باشد نماینده باید در مسیر توسعه و آبادانی مردم دغدغه داشته باشد که البته سپاه شاخص‌ها و معیارها را مطرح می‌کند و به دنبال موضع‌گیری نیستیم و شاخص‌های امام راحل و رهبری مدنظر ما است که نمایندگان در عمل به آن وفادار و دغدغه مردم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات خار چشم دشمنان است و با حضور پرشور مردم حماسه‌ای دیگر آفریده می‌شودگفت: مجلس مسیر توسعه و آبادانی را برای دولت ریل‌گذاری می‌کند و از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دقت شود افرادی وارد مجلس شوند که دلشان به حرف‌های آمریکا نباشد و افرادی که بر کرسی‌های مجلس راه پیدا می‌کنند علاوه‌بر اینکه باید شهامت و شجاعت در برابر دشمنان انقلاب و مسائل اصلی نظام را داشته باشند در مسیر مصالح نظام و شهدا حرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیرازدر پایان صحبت هایش با بیان اینکه تا زمانی که مردم حرف استقلال و آزادی را می‌زنند دشمنی‌ها ادامه دارد گفت: برای عزت و شرف میهن‌مان باید هوشیار باشیم و اگر خواب رفتیم با لگد دشمن بیدار می‌شویم و این انقلاب ارزان به دست نیامده که آن را ارزان ازدست بدهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: