آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:
سرهنگ محبی پور گفت:از مجموع 517 شعبه أخذ رای شیراز که امنیت ان برعهده سپاه واگذار شده بود امنیت 180 شعبه أخذ رأی بر عهده ناحیه ثارالله(ع) بود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تأکید بر اینکه  نمایندگان و مسئولان که خدمت به مردم را برعهده دارند باید پاسخگوی رأی مردم باشند، گفت: نباید در شناخت دشمن و استکبار دچار غفلت شویم و با هوشیاری نمایندگان ملت، باید مقوله ایستادگی در مقابل دشمن سرلوحه کار قرار گیرد.

سرهنگ محبی‌پور با بیان اینکه مردم از منتخبان و مسئولان خود انتظار دارند و شایسته خدمت هستند و نباید خدمت به مردم در گرو مسائل جناحی نادیده گرفته شود، گفت: مردم این حماسه‌ها را به برکت خون شهدا رقم زده‌اند لذا باید به تأسی از شهدا، الگو و اهداف خود را تعیین کنیم تا همواره جامعه ما، جامعه‌ای منسجم و با اتحاد در مقابل دشمنان باشد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز عنوان کرد: منتخبین مردم نیز باید به پشتوانه آرای آن‌ها، دو مقوله خدمت به مردم و کار و تلاش و همچنین تقابل با دشمنان و استکبار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در انتخابات بخش اعظمی از امنیت 517 شعبه أخذ رای شیراز برعهده سپاه بود، گفت: با مشارکت بی نظیر مردم و همکاری آنان، امنیت مطلوب در مراکز شعب أخذ رأی شیراز حاکم بود که امنیت 180 شعبه أخذ رأی بر عهده ناحیه ثارالله(ع) بود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد: مردم ثابت کردند که کشور ما در دموکراسی حرف اول  را می‌زند و این به واسطه دلدادگی مردم به انقلاب اسلامی است که امام راحل آن را بنیان کرده است.

سرهنگ محبی‌پور با تأکید بر اینکه مردم ما همچنان وفادار نظام و انقلابشان هستند، گفت: این حرکت‌های مردمی پایه و اساس وحدت و انسجام ملی است لذا قدر این دوران‌ها را باید دانست که مشارکت یکپارچه مردم در روزهای پایانی سال همدلی وهمزبانی فرموده رهبر معظم انقلاب را محقق کرد .
نام:
ایمیل:
* نظر: