آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۷۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
با آخرین تغییرات اعلام شده توسط فرمانداری شیراز، علاوه بر دو کاندیدای پیشین این شهر، مسعود رضایی نیز به طور مستقیم به مجلس خواهد رفت.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهر، طبق قانون انتخابات و با استعلام از وزارت کشور و تایید هیئت محترم نظارت، آقای مسعود رضایی نیز جزو راه‌یافتگان به مجلس است.

برابر اعلام نتایج نهایی آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز، بهرام پارسائی با 197 هزار و 471 رأی، فرج‌الله رجبی با کسب 172 هزار 883 رأی و مسعود رضائی با 142 هزار و 667 رأی از مجموع 608 هزار و 24 رای ماخوذه را کسب کرده‌اند.

پیش از این اعلام شده بود که فرج‌الله رجبی و بهرام پارسایی به شکل مستقیم به مجلس راه پیدا کرده و مسعود رضایی، علی اکبری، جعفر قادری و حسین نجابت باید در دور دوم با یکدیگر رقابت کنند.

با راه‌یابی مسعود رضایی به مجلس، در دور دوم علی اکبری، که 132 هزار و 474 رأی و جعفر قادری که 111 هزار و 961 رأی را در دور اول کسب کرده‌اند، با یکدیگر رقابت خواهند کرد و حسین نجابت از دور رقابت حذف می‌شود و با عنایت به تبصره سه ذیل ماده 19 قانون انتخابات، با توجه به اینکه مسعود رضایی، 142 هزار و 667 رای کسب کرده بود، حائز 25 درصد کل آرای صحیح شده و به همراه بهرام پارسایی و فرج‌الله رجبی مستقیم از حوزه انتخابیه شیراز به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد و علی اکبری به همراه جعفر قادری، در دور دوم برای چهارمین صندلی، رقابت خواهند کرد.

به گزارش فارس، چنانچه پیش از این اعلام شده بود، در انتخابات خبرگان رهبری استان فارس نیز آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب با یک میلیون و 535 هزار و 648 رای، آیت‌الله احمد بهشتی با یک میلیون و 22 هزار و 256 رای، آیت‌الله اسدالله ایمانی با 954 هزار و 754 رای، حجت‌الاسلام سید محمد فقیه با 560 هزار و 237 رای و حجت‌الاسلام علی‌اکبر کلانتری با 555 هزار و 944 رای به پنجمین مجلس خبرگان راه یافتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: