آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
سرهنگ محبی پور در معارفه مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران:
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله با بیان اینکه سپاه نهضت ساخت سالن های ورزشی از سال 1389در استان فارس را شروع نموده است گفت: به مدت 4سال سه برابر سالن های ورزشی استان فارس ساخته شده است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله،سرهنگ پاسدار اسماعیل فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه در سپاه و بسیج ورزش را به عنوان یک امادگی رزم توجه کنیم گفت:ترویج واجرای ورزش های رزمی در سطح ناحیه بسیج ثارالله از اولویت های برنامه های کانون بسیج ورزشکاران می باشد.

این مقام مسئول در معارفه مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ثارالله با اشاره به اینکه سپاه نهضت ساخت سالن های ورزشی از سال 1389در استان فارس شروع نموده است گفت: سپاه به مدت 4 سال سه برابر سالن های ورزشی استان فارس ساخته است.

وی بااشاره به اینکه ساخت یک سالن ورزشی 9دی در محدوده ناحیه بسیج در دستور کار قرار گرفت گفت: سپاه در این زمینه در روستاها وشهرها  از فضاهای ورزشی  برای عموم مردم  بکارگیری می شود.

سرهنگ محبی پور با بیان اینکه سپاه ناحیه ثارالله محدوده غرب شیراز بالغ بر 600هزار نفر جمعیت وسیعترین ناحیه در شیراز می باشد گفت:در زمینه ورزش با هدایتگری وبرنامه ریزی کانون بسیج ورزشکاران ناحیه زمینه وبستری برای جذب احاد مردم به سمت بسیج می باشد ودر این میان با برگزاری برنامه ها ومسابقات ورزشی همچون سال گذشته برنامه ریزی ودر دستور کار می باشد.

یاداور می شود در این مراسم فریدون پویا به عنوان مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ثارالله معرفی گردید. وی سوابقی همچون رییس فدراسیون بوکس شطرنج ایران و آسیا را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: