آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اعلام کرد:
سرهنگ محبی پور گفت: بصیرت بدون تساهل وتسامح برای حفظ امنیت کشور از ویژگی پاسداران می باشد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به اینکه در قانون اساسی وظایف مهمی برعهده سپاه گذاشته شده گفت: هدف از تشکیل سپاه ،دفاع از انقلاب اسلامی وارمان های انقلاب در تمامی عرصه هاست که طی این چندین سال به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه پاسداران به عنوان عضو اصلی این نهاد مقدس در حفظ و دفاع از انقلاب در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... هر زمانی که نظام احساس کند با تمام قوا در صحنه حاضر می‌شوند، گفت: پاسداران در نبرد سخت امروز و مبارزه با گروه‌های تکفیری در سوریه و همچنین در مناطق مرزی کشورمان نظیر زاهدان و حتی در جنگ نرم با تمامی امکانات و مقدورات جهت حفظ این نظام و انقلاب تمام قد ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله بصیرت را مهمترین ویژگی یک پاسدار دانست وافزود: پاسداران باید با داشتن بصیرت بدون تساهل وتسامح برای ایجاد امنیت کشور در صحنه حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان صحیت هایش با اشاره به اینکه در سپاه ناحیه ثارالله چندین برنامه گرامیداشت روز پاسدار پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی مقابل ناحیه ثارالله(ع) توسط حوزه بسیج اصناف و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و برگزاری گرامیداشت  روز پاسدار با شرکت پاسداران و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین برنامه میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است.
نام:
ایمیل:
* نظر: