آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به میزبانی سپاه ناحیه ثارالله
سال گذشته ضابطین امر به معروف سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با رستوران‌ها و اماکنی که حرمت روزه‌داری را نگه نداشتند برخورد لازم صورت گرفت به طوری که ۴۰ مورد اماکن در محدوده غرب شیراز پلمب شد رستوران هفت خان از جمله این موارد بود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر نواحی بسیج چهارگانه شیراز به میزبانی سپاه ناحیه ثارالله(ع) با محوریت مقابله با روزه‌خواری برگزار شد.

 کشاورز،معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه بسیج در جرائم مشهود به عنوان ضابطین خاص محسوب می‌شود، گفت: بسیج در موارد مختلف که جرمی حادث شود به موجب قانون ورود پیدا کرده و پرونده این قبیل جرائم را به مراجع انتظامی و دادگستری ارجاع می‌کند.
وی با تصریح اینکه وظیفه بسیج احیای معروفات در جامعه است، گفت: انتظار است همانند سالیان گذشته بسیج با محوریت تذکر لسانی، تلاش در جهت احیای معروفات را داشته باشد.

تمام شهروندان شیراز را به یک شهر رمضانی تبدل کنند

کشاورز با تأکید بر اینکه با کسانی که حرمت ماه رمضان را نگه ندارند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد، افزود: انتظار است تمام شهروندان شیراز را به یک شهر رمضانی تبدل کنند و حرمت‌های این ماه را حفظ کنند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته قاطعیت دستگاه قضایی در شیراز، امنیت مطلوبی به وجود آورده است، گفت: در سال گذشته در زمینه مقابله با تظاهر به روزه‌خواری، با کمک ضابطین امر به معروف سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با رستوران‌ها و اماکنی که حرمت روزه‌داری را نگه نداشتند برخورد لازم صورت گرفت به طوری که در این راستا سال گذشته ۴۰ مورد اماکن در محدوده غرب شیراز پلمب شد.رستوران هفت خان از جمله این موارد بود.

باغ‌ها در ماه مبارک رمضان جای پایکوبی نیست
وی همچنین به رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و باغ‌های شمال غرب شیراز هشدار داد تا حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنند، در غیر این صورت با آنان مطابق قانون برخورد خواهد شد و گفت: باغ‌ها در ماه مبارک رمضان جای پایکوبی نیست لذا مسئولان این اماکن باید به این موارد توجه داشته باشند.

نوع برخورد با روزه‌خواران باید متناسب با روزه‌خواری باشد

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس نیز در این همایش گفت: نوع برخورد با روزه‌خواران باید متناسب با روزه‌خواری باشد و باید با یک بیان عاطفی، افراد را به کارهای خوب و نیک سوق دهیم.
وی افزود: تذکر لسانی در محلات و شهرک‌ها در ایام رمضان در دستور کار است تا مبادا روزه‌خواری عملی در جهت تضعیف احکام دین خدا گسترش پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: