آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز خبرداد:
سرهنگ محبی پور گفت: به‌ مناسبت دهه کرامت همایش تجلیل از دختران برتر با عنوان «دختران آفتاب» ، 16 مردادماه جاری با حضور یک‌هزار نفر ساعت 18 در تالا حافظ شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع)، سرهنگ پاسدار  اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز از برگزاری همایش تجلیل از دختران برتر شیراز با عنوان «دختران آفتاب» خبر داد و گفت: این همایش از ویژه برنامه‌های ایام دهه کرامت است در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: به‌مناسبت ایام دهه کرامت  توسط مؤسسه فرهنگی فجر سپاه ناحیه ثارالله(ع) و بسیج خواهران سپاه ناحیه ثارالله(ع) و همچنین با مشارکت دستگاه‌های مختلف و فرمانداری شیراز این همایش برگزار خواهد شد که طی آن ۱۰۰۰ نفر از دختران شیراز گردهم می‌آیند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز بیان کرد: موسسه فرهنگی فجر سپاه ثارالله (ع) با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای جذب و هدایت افراد جامعه از یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر شیراز از جمله همایش تجلیل از دختران شیراز را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ محبی‌پور زمان و مکان برگزاری همایش مذکور را شنبه، ۱۶ مردادماه ساعت ۱۸ در تالار حافظ شیراز اعلام کرد و گفت: در این همایش از ۵۰ نفر از دختران نخبه شیراز تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: اهمیت دادن به جامعه جوان به‌ویژه دختران با توجه به اینکه بسیاری از نخبگان جامعه از دختران موفق جامعه هستند و از طرفی القاء احساس امید به دختران جوان جامعه از اهداف این همایش بزرگ است.

وی با بیان اینکه نخبگان علمی، ورزشی، هنری و مذهبی بر اساس معرفی دستگاه‌های مختلف در این همایش تجلیل خواهند شد، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف شامل موسیقی ناشنوایان، موسیقی سنتی و سخنرانی شهردار شیراز و همچنین برگزاری نماز جماعت دختران در جوار مرقد حافظ از دیگر برنامه‌هاست و سپس ۱۰۰ نفر از دختران نخبه در برنامه زنده شب پارسی شبکه فارس شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان با اشاره به تبریک هفته خبرنگار به خبرنگاران توانمند و سخت‌کوشی که در عرصه اطلاع‌رسانی افکار عمومی قلم می‌زنند، گفت: همچنین در این همایش به‌مناسبت روز خبرنگار از خبرنگارانی که در فضای رسانه‌ای با سپاه ناحیه ثارالله(ع) همکاری داشته‌اند نیز تجلیل به عمل می‌آید.
نام:
ایمیل:
* نظر: