آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۸۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی دلیل حضور خود در استان فارس را بنا بر مصلحت عنوان کرد.
به گزارش تنویر ناحیه ثارالله،فرمانده سپاه فجر استان فارس دلیل حضور خود در استان فارس را بنا بر مصلحت عنوان کرد.سردار سید هاشم غیاثی در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت اظهار داشت: برای ورود در این عرصه به اهل بیت (ع) متوسل شدم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: همزمانی شروع فعالیتم را با دهه کرامت به فال نیک گرفته و امیدوارم بتوانم به بهترین نحو به مردم فارس خدمت کنم.

غیاثی تصریح کرد: در ماه ذی‌القعده ماهی که متعلق به امام رضا (ع) است قرار داریم و باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم، به ویژه مبارزه‌ای که در برابر انحرافات داشتند.

وی به کارنامه فعالیت خود در سپاه خراسان رضوی و جنوبی اشاره و عنوان کرد: من از استانی می‌آیم که رتبه سی‌ام محرومیت را دارد اما از لحاظ فرهنگی بسیار برجسته است و بستر بسیار مناسبی برای فعالیت است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: بنا بر تشخیص و مصلحت به استان فارس آمدم و امیدوارم که بتوانم در این استان فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهم و خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

وی با اشاره به حضور پرشور در این مراسم و علاقه مردم به سردار غیب‌پرور بیان کرد: امیدوارم راهنمایی ایشان شامل حالم شود و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اگر روزی چنین مراسمی برای من گرفته شد به همین میزان از کارم رضایت داشته باشند.

سردار غیاثی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همیشه فعالیت‌های سپاه و بسیج را مورد تایید قرار داده و این افتخاری برای ماست و باید بر اساس تحلیل در جاهایی که نیاز به حضور بسیج و سپاه است حضور یابیم.

سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، نیز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس از تمامی مسئولان استانی و شهر مقدس شیراز که در این آئین حضور یافتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز آئین تودیع فرمانده‌ای است که تنها برای رضای خدا خدمت کرده است.

وی تقارن این مراسم در آستانه ولادت حضرت امام رضا (ع) را بسیار نیک توصیف و با اشاره به حدیث سلسله‌الذهب آن حضرت گفت: توحید با ولایت همراه و بدون ولایت بی‌معنا است.

علی القاصی‌مهر نیز در این آئین با تشکر از زحمات سردار غیب‌پرور گفت: امام فرمودند ای کاش من هم پاسدار بودم و این یعنی پاسدار کسی است که پاسدار دین خداست و می‌خواهد از تمام ارزش‌ها و آنچه محصول دین خداست محافظت کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در تمام فرودهایی که این سال‌ها در کشور به وجود آمده سپاه مانند یک دژ مستحکم از نظام محافظت کرده است.

القاصی‌مهر اظهار داشت: سپاه نظامی نیست بلکه ظرفیتی عظیم در تمام بخش‌های عقیدتی، فرهنگی و تربیتی است که باید با توجه به وظایف دینی و شرعی از خون شهدا محافظت کند.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر عنوان کرد: آسیب‌هایی که تاکنون نظام را تهدید کرده متفاوت بوده و ابزار مورد استفاده نیز متفاوت بوده است و ما باید قدر بدانیم که سپاه و بسیج با عمل به تکلیف و روحیه انقلابی و جهادی آنها را خنثی کرده و امروز نیز در مرزهای ما در خارج از کشور در حال محافظت از مردم و نظام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: به نمایندگی از شورای تامین از زحمات ارزنده سردار غیب‌پرور تشکر کرده و ضمن خیر مقدم به سردار غیاثی، در زمینه حمایت همه‌جانبه برای ایجاد نظم و امنیت و همکاری با ایشان اعلام آمادگی می‌کنیم.

منبع:تسنیم


نام:
ایمیل:
* نظر: