آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله:
حجت الاسلام مصطفوی گفت:غدیر یک واقعه تاریخی ،بلکه یک تفکر وفرهنگ ونسخه هدایت بشریت است که باید برای دنیا تبیین شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله گفت: غدیر یک واقعه تاریخی ،بلکه یک تفکر وفرهنگ ونسخه هدایت بشریت است که باید برای دنیا تبیین شود.

حجت الاسلام ابراهیم مصطفوی در استانه عید غدیر وهفته ولایت با بیان اینکه در جهان اسلام کمتر واقعه ای را مانند غدیر داریم که از لحاظ سند ،اطمینان از وقوع ، راویان به ان پرداخته باشند ولذا یک اعتبار وسندیت بسیار مهم ومعتبراست گفت:در سوره مبارکه مائده « یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ وَ إِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَاللّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ وخطبه غدیر پیامبر اکرم(ٌص) به ان پرداخته اند.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) بنده صالح وانسان کامل بود که در محضر پیامبراکرم رشد کرد وبه این درجه رسید گفت: در واقع وجود حضرت علی (ع) به واقعه وروز غدیر ارزش داده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله  در پایان صحبت هایش با اشاره به سخنی از امام صادق (ع) که فرموده اگر مردم به حقیقت غدیر معرفت داشتند ،هزاران ملائکه با انها مصافحه می کردند وبرکاتی که دراین روز است برای انها نازل می کردند. گفت: جشن های عید غدیر نباید به یک روز محدود شود چون عید غدیر ،عید با عظمتی است خطبه غدیر سند معتبر شیعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: