آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز
سرهنگ محبی پور گفت: فرهنگ نهادی حاکم بر سپاه هدفش مشخص است اما مأموریت‌ها در زمان‌های گوناگون متغیر است و دشمنان نیز با حربه‌های مختلف به دنبال این هستند که فرهنگ نهادی سپاه را از ما بگیرند.

سرهنگ  پاسدار اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز صبح امروز در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی سپاه از سلسله برنامه های روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه ثارالله اظهار داشت: فرهنگ نهادی حاکم بر سپاه هدفش مشخص است اما مأموریت‌ها و رسالت‌های آن‌ در زمان‌های گوناگون متغیر است و دشمنان نیز با حربه‌های مختلف به دنبال این هستند که فرهنگ نهادی سپاه را از ما بگیرند.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی و شهادت‌طلبی ازجمله فرهنگ نهادی بین پاسداران است و امروز این روحیه در تمام عالم فراگیر شده است، گفت: ترویج فرهنگ نهادی سپاه را نیروی انسانی کارآمد، باتقوا و باانگیزه تشکیل می‌دهد و در این راستا شاخص‌های  شایستگی پاسداری انتظاراتی است که در نهادینه شدن فرهنگ نهادی سپاه دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: مردم‌داری و مردم‌یاری از رسالت‌های سپاه پاسداران بوده و حضور نیروهای بسیج مردمی نشان از روحیه شهادت‌طلبی است که در بین مردم موج می‌زند.

سرهنگ محبی‌پور اضافه کرد: امروز شاهد درخواست‌های بی‌شمار بسیجیان برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه هستیم و شمار بسیاری از نیروهای مردمی آماده اعزام برای دفاع از مردم مظلوم سوریه هستند.

وی با بیان اینکه امروز مستشاران جبهه مقاومت اسلامی در بلندی‌های جولان چسبیده به رژیم غاصب اسرائیل برای دفاع از سوریه نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مدافعان حرم  در فاصله کوتاهی از خاک اسرائیل به میدان آمده که نشان از فرهنگ غنی شهادت‌طلبی در فراسوی مرزها دارد که در حال گسترش است.

نام:
ایمیل:
* نظر: