گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
با حضور بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه؛
همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه سپیدان با حضور بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه در حسنیه شهدای سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه سپیدان با حضور فرمانده سپاه سپیدان، مسئول کانون بازنشستگان ناحیه، مسئولین، بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه سپیدان در حسینیه شهدای ناحیه برگزار شد.

این همایش با هدف گسترش روحیه جهادی، افزایش نشاط و تکریم  بازنشستگان سپاه و  رویکرد تفریحی ـ ورزشی به مدت یک روز برگزار شد.

طالبی گنجه ای، مسئول کانون بازنشستگان سپاه سپیدان در این همایش با اشاره به اهداف برگزاری مراسم به برنامه های اجرایی کانون اشاره کرد.

مسوول کانون بازنشستگان سپاه ناحیه سپیدان با تقدیر از حضور فعالانه پاسداران بازنشسته سپاه در برنامه های سپاه گفت: روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در ضمیر بازنشستگان سپاه وجود دارد و بسیاری از بازنشسته های سپاه، هنوز منشأ خیر برای سپاه و جامعه هستند.

وی با اشاره به مشکلات بازنشسته ها افزود: تلاش بر این است تمام مشکلات را مرتفع کنیم.

سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان در ادامه طی سخنانی به بررسی اغتشاشات اخیر در سطح کشور پرداخت و اظهار داشت: دشمن پس از اینکه با شکست در فتنه 88 روبرو شد در صدد بود تا یکبار دیگر با ایجاد فتنه بتواند به اهداف و مقاصد شوم خود دست یابد.

 
وی با اشاره به بصیرت مردمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان افزود: حضور مردم همیشه در صحنه خط بطلانی بود بر تمام نقشه های دشمنان که یکبار دیگر دست فتنه انگیزان و چشم طمع انان را قطع نمود .

رستمی گفت:  امروز دشمن نوجوانان ما را هدف قرار داده است و پدران و مادران باید به هوش باشند که دشمن با انواع رسانه های مجازی به خانه ها رخنه کرده است و جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است.ی ادامه داد: یکی از ابزار دشمن کنترل افکار جوانان است تا مسائلی را که خود می خواهد به جوانان القا کند و مانع از آزادگی آنها شود.با  تاکید بر حفظ روحیه انقلابی در جامعه، بر ضرورت  ایجاد واحد بزرگ بازنشستگان  و یکپارچه کردن آن پرداخت.

رستمی در ادامه افزود: بازنشستگان سپاه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال های عمر خود را در  راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند.

وی بازنشستگان را عضو جدا ناشدنی از از سپاه عنوان کرد و افزود: در پاسداری از اسلام و انقلاب بازنشستگی معنا ندارد و مفهومی ندارد.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: بازنشستگان گنجینه ای از تجارب ارزشمند هستند که در طول دوران خدمت خود به بهای عمرشان به آن دست یافته اند و بایستی امروز این تجارب را در اختیار نیروهای جدید قرار دهند.

فرمانده سپاه سپیدان با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر بازنشستگان با مجموعه شاغل سپاه خاطرنشان کرد؛ بهره مندی شاغلین و پرسنل جدید از تجارب ارزنده پیسکسوتان تنها با ارتباط مستمر و مداوم آنها با سپاه امکان پذیر است.

توزیع بسته‌های فرهنگی، اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری نماز جماعت  و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه سپیدان از دیگر محورهای این همایش بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: