گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
فرمانده سپاه سپیدان:
فرمانده سپاه سپیدان گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از 100 عنوان برنامه در شهرستان سپیدان اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ احمد جعفری، فرمانده سپاه سپیدان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: سازمان بسیج مستضعفین به تدبیر امام خمینی(ره) با اهداف گوناگون تاسیس شد و منشا خدمات بزرگی بوده است.

وی اظهار داشت: امسال در چهلمین سال تشکیل بسیج همگان به ضرورت و خدماتی که این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف انجام داده است تاکید دارند.

فرمانده سپاه سپیدان افزود: بسیج به عنوان نهادی مردمی با بهره گیری از نقروی انسانی مومن و انقلابی در خدمت مردم است و در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی بیان داشت: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده خدمت رسانی و انجام وطایف محوله در راستای اهداف انقلاب اسلامی هستند.

جعفری گفت: به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستضعفین بیش از 100 عنوان برنامه در شهرستان سپیدان اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: از جمله مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان، برگزاری گردهمایی بسیجیان شهرستان و برگزاری یادواره های شهدا است.

فرمانده سپاه سپیدان افزود: شعار امسال هفته بسیج "۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت” است و برنامه های امسال در سطح حوزه ها و پایگاه ها با این محوریت اجرا می شود.

وی گفت: برنامه محوری این هفته تجمع عظیم بسیجیان شهرستان در پنجم آذر ماه و یاودواره شهدای شهرستان در 7 آذر است که در مسجد جامع شهر اردکان برگزار خواهد شد.

جعفری افزود: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج در این هفته در سپیدان برگزار می شود و اردوهای جهادی نیز از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

فرمانده سپاه سپیدان اظهار داشت: تهیه و توزیع سبد غذایی رایگان بین نیازمندان، برپایی میز خدمت، اجرای برنامه های ورزشی و تجلیل از بسیجیان و ایثارگران از دیگر برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: