گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
حجت الاسلام معصومی؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان گفت:وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نطام مقدس انقلاب اسلامی است و هرجا که انقلاب نیاز داشته است بسیجیان جان بر کف حضور فعال داشته اند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز شنبه مورخ 98/09/02 و همزمان با هفته مقدس بسیج؛ حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان در کلاس نور مبین پایوران و سربازان سپاه سپیدان گفت: وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نطام مقدس انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است. 

مربی عقیدتی سیاسی سپاه سپیدان افزود : هرجا که انقلاب نیاز داشته است بسیجیان جان بر کف حضور فعال داشته اند و در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان گفت: سابقه واژه بسیج به دوران پیامبران بزرگوار و پیامبر اسلام و ائمه إطهار برمیگردد.

بسیج یعنی نیروهای مردمی، نیروهای که برای بالابردن أهداف انقلاب و اسلام استفاده میشد، لذا حضرت امام (ره)- میفرماید من این بسیج را از انبیا و رسول اسلام الگو گرفتم، نیرو های مردمی در زمان صدر اسلام نیز گرد هم جمع میشدند و برای مقابله با کفر با همدیگر بسیج میشدند، و این تشکل بسیجی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد برگرفته از اسلام و صدر اسلام و سیره پیامبران الهی است.

معصومی افزود: در زمان دفاع مقدس که خیلی مظلومانه در مقابل رژیم بعث عراق که تا دندان مسلح بود توانستیم با بسیج مردمی معادلات را تغییر دهیم.

با استفاده از بسیج توانستیم داعش را در منطقه ریشه کن کنیم، اگر نیروهای مردمی عراق نبود همچین نتیجه ای را در عراق و سوریه نمیدیدیم.

حجت الاسلام معصومی گفت : بسیجیان در طول سالهای بعد از انقلاب همیشه نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند و در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.

هادی سیاسی سپاه سپیدان در خاتمه بیان داشت : دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند بسیجیان اجازه نخواهند داد تا خدشه ای به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی وارد شود و همیشه آماده هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: