کد خبر: ۱۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
دکتر جوکار با تجلیل از عزیزترین سرمایه های نظام که فرهنگیان عشایری هستند گفت: مظلومترین و در عین حال تاثیرگذارترین قشر تاریخ انقلاب فرهنگیان و مظلومترین قشر فرهنگیان معلمان و دانش اموزان عشایری اند، چرا که با گوشت و پوست خود، در به دری، مهجوریت، خانه بدوشی، بی امکاناتی، گرما و سرما را تجربه کرده و ور عین حال کم توقع ترین و پر بازده ترین عنصر تربیتی نظام بشمار می روند.
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان فارس ، نشست ویدئو کنفرانس مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با مدیران دبیرستان ها و مناطق عشایری آموزس و پرورش فارس برگزار شد. 

نشست ویدئو کنفرانس مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با مدیران دبیرستان ها و مناطق عشایری

دکتر ناصر جوکار با حضور در جمع شورای معاونین و با حضور رئیس آموزش و پرورش عشایری فارس، مطالبی را در خصوص تعلیم و تربیت در حوزه عشایری مطرح نمودند. وی با تجلیل از عزیزترین سرمایه های نظام که فرهنگیان عشایری هستند گفت: مظلومترین و در عین حال تاثیرگذارترین قشر تاریخ انقلاب فرهنگیان و مظلومترین قشر فرهنگیان معلمان و دانش اموزان عشایری اند، چرا که با گوشت و پوست خود، در به دری، مهجوریت، خانه بدوشی، بی امکاناتی، گرما و سرما را تجربه کرده و ور عین حال کم توقع ترین و پر بازده ترین عنصر تربیتی نظام بشمار می روند. وی معلم را شخصیتی دانست که اندیشه او مجرای ورود انسان های جدید به عالم هستی است. جوکار با بیان اینکه سالهاست سند تحول بنیادین در چادرهای سیاه در حال اجراست و علیرغم عقب ماندگی های مادی، از منظر عملیاتی نمودن سند تحول پیشتاز مدارس استان است چرا که عمق پیام سند تحول، خودباوری و عدم تعلق به مادیات است که این مهم در مدل تربیتی مدارس عشایری موج می زند.

نشست ویدئو کنفرانس مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با مدیران دبیرستان ها و مناطق عشایری
نام:
ایمیل:
* نظر: