کد خبر: ۸۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
شناسایی پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی پس از سی و سه سال
ابر انتظار بغض ترکاند و باران رحمت را بر زمین تشنه دیدار یک خانواده شهید در شهرستان فسا نازل کرد.
به گزارش تنویر ، پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی پس از سی و سه سال شناسایی شد .   سرهنگ علیرضا رحمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا سه شنبه  طی مصاحبه ای گفت : این شهید والا مقام در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت رسید و مفقود الجسد شد .
وی ادامه داد: پیکر پاک این شهید والا مقام سال قبل با حضور مردم شهید پرور بخش بیضای شهرستان سپیدان به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی این بخش به خاک سپرده شده است.
رحمانی اظهار داشت: پس از آزمایش های دی ان ای که بر روی، خانواده وی و پیکر پاک این شهید انجام شد، این شهید والا مقام شناسایی شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا گفت: طی مراسمی با حضور امام جمعه و بخشدار بیضا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این منطقه و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بخش بیضا این خبر به خانواده شهید اعلام شد.
پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی شهید شهرستان فسا پس از سی و سه سال انتظار سرانجام شناسایی شد و نوید وصل را برای این خانواده شهید به ارمغان آورد.پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی شهید شهرستان فسا پس از سی و سه سال انتظار سرانجام شناسایی شد و نوید وصل را برای این خانواده شهید به ارمغان آورد.پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی شهید شهرستان فسا پس از سی و سه سال انتظار سرانجام شناسایی شد و نوید وصل را برای این خانواده شهید به ارمغان آورد.پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی شهید شهرستان فسا پس از سی و سه سال انتظار سرانجام شناسایی شد و نوید وصل را برای این خانواده شهید به ارمغان آورد.پیکر پاک شهید عبدالحمید آقایی شهید شهرستان فسا پس از سی و سه سال انتظار سرانجام شناسایی شد و نوید وصل را برای این خانواده شهید به ارمغان آورد.
پایان خبر:85969
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: