کد خبر: ۸۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
سرهنگ رحمانی خبر داد
امام جمعه فسا : حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش نماییم که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.
به گزارش تنویر ، با حضور مسئولین ادارت و نهادهای شهرستان  جلسه کمیته شهرستانی گرامیداشت هفته حجاب و عفاف شهرستان فسا تشکیل شد.
دراین جلسه حجه الاسلام و المسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه فسا ضمن بیان مطالبی در خصوص جایگاه حجاب و عفاف در اسلام ، در بخشی از سخنانش گفت : حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.معمولا استعمار باچیزهایی که جامعه را در مسیر درست قرار می دهد مبازره می کند. مبازره استعمار با حجاب ، از کشف حجاب رضا خانی گرفته تا مبارزه نرم در این راستا می باشد، چراکه حجاب وعفاف اگر در مسیر درست قرار گیرد باعث اصلاح جامعه در راه رسیدن به اهداف والای الهی خواهد شد.
در ابتدای این جلسه نیز سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرماندهی سپاه ناحیه فسا از برگزاری راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در 21 خردادسال جاری خبر داد و گفت : به مناسبت روز حجاب و عفاف در تاریخ 95/4/21  راهپیمایی مدافعان حریم خانواده بمنظور ترویج فرهنگ حجاب اسلامی در شهرستان برگزار و همچنین برنامه های فرهنگی متعددی   با همین عنوان اجراخواهد شد.
در پایان نیز مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها اعلام کردند.

حجه  الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی :حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.حجه  الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی :حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.حجه  الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی :حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.حجه  الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی :حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.حجه  الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی :حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.
حجه  الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی :حجاب مانند نماز از ضروریات دین است و بایستی تلاش شود که این فریضه الهی از مظلومیت خارج شود.
پایان خبر:86093
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: