کد خبر: ۸۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
در آستانه روز قدس
سرهنگ رحمانی: روز قدس روز فریاد امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است / فریاد مرگ برآمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود
فرمانده سپاه ناحیه فسا در آستانه روز جهانی قدس گفت: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی مبتی بر دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زده است و امروز شاهد تنگ شدن عرصه بر رژیم نامشروع اسرائیل در منطقه هستیم.

وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن است افزود: روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاستهای جنایت آمیزآمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام است. روز قدس روز فریاد امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است و امروز که رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک کش جنایات خود را زیر سایه حمایتهای شیطان بزرگ صورت می دهند فریاد مرگ برآمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.

سرهنگ رحمانی ضمن دعوت از اقشارمختلف مردم مجاهد و انقلابی برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روزقدس تاکید کرد: مردم ایران در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه  و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش خواهند گذاشت. وی از مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان فسا خواست که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل فریاد آزادی و رهایی بیت المقدس بعنوان اولین قبله مسلمین جهان را فریاد زده و برگ زرین دیگری در تاریخچه  درخشان شهرستان فسا رقم زنند/.

پایان خبر86020/.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: