جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۵:۱۴
کد خبر: ۹۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
جمشید جم:
رئیس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: سیاست ما در فعالیت‌های موسیقیایی استفاده از سرود است و در موسیقی پاپ نیز به سمتی برویم که با استفاده از سازهای ایرانی این نوع موسیقی را ایرانیزه کنیم.

جمشید جم در گفتگو با کمیته اطلاع‌رسانی سومین جشنواره سراسری آواها و سرودهای حماسی بسیج «ترنم بیداری» اظهار داشت: بزرگانی از عرصه موسیقی این جشنواره را داوری می‌کنند و استقبال خوب از این جشنواره در بخش‌های مختلف نشان داد که این جشنواره محلی مناسب برای بهتر دیده شدن بزرگان و پیشکسوتان، فعالان و سازندگان عرصه موسیقی انقلابی است.

وی افزود: سیاست ما در فعالیت‌های موسیقیایی استفاده از سرود است و در موسیقی پاپ نیز به سمتی برویم که با استفاده از سازهای ایرانی این نوع موسیقی را ایرانیزه کنیم.

رئیس انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج بهانه‌ای است تا فعالیت‌‌های سراسری انجمن موسیقی بسیج هنرمندان نیز بهتر دیده و گسترش داده شود.

جم بیان داشت: این انجمن سعی دارد تا با حضور در استان‌ها و شناخت کم و کیف انجمن‌ها و کانون‌های استانی و شهرستانی با پتانسیل و نقاط قوت و ضعف موسیقی هر استان بیشتر آشنا شود.

ترانه «یار دبستانی» حافظه تاریخی دانشجویان انقلابی است

این هنرمند پیشکسوت انقلابی گفت: بهره‌مندی از پتانسیل جوانان در کنار بهره‌گیری از بزرگان این عرصه و درنهایت رسیدن به کلام به‌عنوان انگیزه‌ای برای رسیدن به کلام موسیقی فاخر از دیگر اهداف انجمن موسیقی بسیج هنرمندان است.

وی تصریح کرد: ترانه «یار دبستانی» حافظه تاریخی دانشجویان انقلابی است و با زمزمه «یار دبستانی» و پخش آن به هر مناسبتی خاطرات انقلاب اسلامی و روزهای دانشگاه برایم زنده می‌شود.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: