گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
امام جمعه سپیدان درجلسه آموزش خانواده :
امام جمعه سپیدان در این جلسه مدرسه و خانه را مکمل رشد اجتماع جهت ساختن جامعه‌ای سالم عنوان کرد و افزود: سنگ بنای جامعه سالم هم از خانه و هم از مدرسه نشأت می‌گیرد.

به گزارش تنویر سپیدان ظهر دیروز دوشنبه مورخ 95/11/04 جلسه آموزش خانواده مدارس روستای برشنه با حضور امام جمعه سپیدان، مدیر آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی سپاه سپیدان و والدین دانش آموزان درحسینیه این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی انورامام جمعه سپیدان در این جلسه مدرسه و خانه را مکمل رشد اجتماع جهت ساختن جامعه‌ای سالم عنوان کرد و افزود: سنگ بنای جامعه سا لم هم از خانه و هم از مدرسه نشأت می‌گیرد.

وی در همین راستا به تبیین جایگاه خانواده در اسلام پرداخت و اظهارکرد: خانه و خانواده کانون آرامش و سکون است.

موسوی انور در ادامه افزود: خداوند در قرآن کریم اصل مودت و محبت را بیان می‌کند و مودت همان امر ظاهر است و محبت امری قلبی است که هریک از زوجین باید آن را آشکار سازند.

موسوی انور با بیان این‌که برای داشتن یک خانواده مستحکم باید ابتدا از خودمان شروع‌کنیم، تصریح کرد: در خانواده ای که جدال و کشمکش مداومت داشته باشد، نمی‌توان موفقیت فرزندان را پیش‌بینی کرد.

وی گفت: آموزش و تبیین تولی و تبری به فرزندان، نصیحت و تذکر دوستانه به آنان و تشویق کودکان نسبت به تقویت مبانی دینی نکاتی است که در تربیت فرزندان باید مورد توجه قرار داد.

موسوی انور با اشاره به وظایف پدر و مادر نسبت به فرزندان اذعان داشت: امر معیشت بر عهده پدر خانواده است و احترام و ادب باید از سوی فرزندان به پدر و مادر صورت گیرد، احسان به پدر و مادر امری واجب است که در اسلام به آن تأکید دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش سپیدان با قدردانی از همراهی پدر معنوی شهرستان در تمامی امورات این اداره، اظهار داشت: امیدواریم همه مردم و مسئولین شهرستان از شخصیت والای ایشان بهره ببرند.

سعیدمهبودی افزود:راه حل مقابله با آسیب های اجتماعی،روی آوردن به منابع دینی اعم از:قرآن کریم،احادیث وروایات ائمه می باشد.
انتهای پیام/

.

نام:
ایمیل:
* نظر: