گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
خطیب نماز جمعه سپیدان:
امام جمعه سپیدان: وجود مسئولین تجمل گرا و اشرافی گرایی که از حال مردم فقیر بی خبر هستند زنگ خطری بزرگ برای نظام است! این مسئولین باید به خودشان بیایند و کنار بروند وگرنه سیلی محکمی از مردم خواهند خورد!!!
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه حیا در واقع تقوی در پوشش است؛ افزود: استفاده از وسایل آرایشی در بیرون از منزل برای بانوان نوعی بی حیایی است! وی ضمن اشاره به جشن اخیر  بازگشت کمپانی های مواد آرایشی به ایران، تصریح کرد: بانوان ایرانی متاسفانه از عوارض جسمی و روحی این وسایل آرایشی هیچ گونه علم و آگاهی ندارند؛ وسایلی که خود فرانسوی ها هم از آن استفاده نمی کنند!

امام جمعه سپیدان به بی غیرتی مردان در مواجهه با بی حیایی زنان در کشور اشاره کرده و افزود: این تذهبون؟! چرا مردان غیرت دینی ندارند؟ چرا پدران و برادران بی تفاوت شده اند؟ بی عفتی و بی حیایی های آشکار در جامعه ماحصل بی تفاوتی و بی غیرتی مردان است!

موسوی انور با تاکید بر اینکه آرایش کردن زنان بیرون از خانه نوعی حق کشی است؛ خطاب به کسانی که با توجیه دل پاک داشتن در برابر حجاب دینی شان کوتاهی می کنند، اظهار داشت: شما نمی توانید برای دل فاسد و خراب خودتان ، دل دیگران را بلرزانید! شما حق ندارید برای دل خودتان، دل های دیگران را به لجن بکشید و زندگی ها را ویران کنید! وی تصریح کرد: شمایی که مسلمان و شیعه هستید، دل امام زمان را نشکنید.

مشروح اظهارات خطبه سیاسی این هفته خطیب نماز جمعه سپیدان را در ادامه می خوانیم:

    ۱۲ بهمن ماه سالروز فراموش نشدنی بازگشت تاریخی محبوب دلهای عاشق حضرت امام خمینی (ره)،  بت شکن تاریخ بعد از ابراهیم، مبارز خستگی ناپذیر با استعمار و استکبار و امپریلالیسم، کسی که واقعا تاریخ نه فقط کشور ما بلکه دنیا را متحول کرد؛ به مملکت امام زمان (عج) است.

همه ما نسل اندر نسل مدیون این مبارز بزرگ هستیم. امروز اگر کرامت و شرافت ایرانی زنده شده است به برکت مجاهدت های حضرت امام (ره) بود.

 و ما ادارک الخمینی (ه)؟! حضرت امام خمینی (ره) در بین اولیاء و بعد از انبیاء کم شخصیتی نبود و ممتاز ترین شخصیت جهانی بود. انسانی که در طول زندگی می گوید یک روزخوش ندیدم! دلسوزی و عشق یک عالم واقعی برای ملتش. به معنای تمام کلمه، امروز دست استعمار و استکبار از ملت ایران با مجاهدت امام (ره) قطع شده است.

 امام تمام وجودش را برای خدا و خدمت به مردم گذاشته بود. حرکت و ایستادگی امام در مقابل تمام سردمداران دنیا،کم نبود از حرکت حضرت ابراهیم! استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ماحصل ایستادگی آن مبارز خستگی ناپذیر است.

 دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان یک سند افتخار جهت واکاوی عمق دهه فجر، انتقال به نسل جوان و معرفی هویت یک ایرانی اصیل و اسلامی باید گفته و مطرح شود. رهایی ملت ایران مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بود. بعضی ها گوش و چشمشام به شبکه های معاند غربی دوخته شده و این دستاوردها را نمی بینند! بعضی ها خوب است که عقب گردی به زمان قبل از انقلاب بزنند و از نظر کرامت و هویت ملی این دو زمان را با هم مقایسه کنند! اعتماد به نفسی که در این ملت کشته شده بود در زمان انقلاب اسلامی زنده شد.

من حاضرم ساعت ها در مورد دستاورد های قبل و بعد از انقلاب به صورت مستند و مستدل به بحث با کسانی که زمان شاه خائن را مثال می زنند؛ داشته باشم. اصلا مگر می شود این دو زمان را در همه حوزه ها با هم مقایسه کرد؟! ما اکنون مشکلات مالی و معشتی داریم؛ اما وقتی به مجموع فعالیت ها و دستاوردها نگاه می کنیم واقعا قابل قیاس نیست! در جواب مردمی که می گویند آن موقع دین بهتر بود!!! باید عرض کنم "خیر آنموقع دین بهتر نبود! بلکه عوامل انحرافی نبود، اگر این شبکه های ماهواره ایی و مجازی و اجتماعی در آن دوران بود یک نفر هم پیدا نمی شد که در دین ثابت قدم بماند! بحمدالله با وجود این همه شبکه های صهیونیستی مستهجن؛ امروز زن و مردم های مومن در کشور موج می زند!

اگر کسی قصد قیاس داشته باشد باید وضعیت کنونی را با وضعیت دنیا!

 اگر امروز هزینه داده ایم افتخار می کنیم؛ افتخار می کنیم که حداقل در این دنیا به عنوان یک انسان زندگی می کنیم نه به عنوان یک حیوان! و امروز کشورمان تابع هیچ کشوری در دنیا نیست و در تمامی معادلاتی که نفوذ کرده ایم دست برتر را داشته و خواهیم داشت. همین بحث مذاکرات سه جانبه اخیر ترکیه، سوریه و ایران که سوریه به اتفاق ایران اعلام می کند همان چیزی که مد نظر ایران هست باید اتفاق بیوفتد در این مذاکرات سه جانبه! این افتخار و غرور ملی ما است.

 کسانی که می گفتند باید دست دوستی به سوی آمریکائی ها دراز کنیم؛ بسم الله!!! آنهایی که دست دوستی دراز کردند ببینید چه بلایی بر سرشان آوردند! امروز جمهوری اسلامی را هم ببینید. برخی دولت مردانی که در موضوع سوریه مخالفت می کردند؛ امروز با دیدن پیروزی سوریه می گویند اگر بخواهیم برگ برنده ایی در تبلیغات انتخاباتی داشته باشیم باید یک جوری موضوع سوریه پیچانده و به موضوع امنیتی نسبت دهیم و آن را به عنوان دستاورد مهم دولت در بحث امنیت خاورمیانه و منطقه معرفی کنیم! این آقایان باید بدانند این امنیت ملی زیر نظر شخص ولی فقیه و با جانبرکفی جوانان غیور بوده نه شمایی که مشغول بخور بخور حقوق های نجومی و حیف و میل کردن بیت المال بودید! و همین شماهای که کشور را به این روز انداختید با بی معرفتی تمام دنبال همین جوانان جانبرکفی که برای ناموستان رفتند و جنگیدند؛ شایعه کردید که برای پول رفته اند!

حقیقت دهه فجر این است که باید مسئولینی در راس ارکان نظام و دولت و کرسی های مساند قرار بگیرند که در بین مردم از طبقه محروم و میانه مردم باشند! مسئولی که ثروت های باد آورده دارد نمی تواند مسئول جمهوری اسلامی باشد! ایم مسئول کرسی ریاست در جمهوری اسلامی را غصب کرده است! این مسئول از کی الگو برداری می کند؟ از امام بت شکنی که با وضعیتی که آمد، رفت!؟ از زهد دشمن شکن رهبر!؟ کسانی که "صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَعْقِلُونَ” هستند این زهد حضرت آقا را نی خواهند باور کنند. اینها در واقع فی قلوبهم مرض هستند! اگر رهبر این مملکت در اوج زهد نبود این مملکت و نظام سرنگون شده بود.

 آمریکا و اسرائیل زنگ خطر نیست! کسانی که روی خون شهدا بر مسند ریاست نشسته و شاهانه زندگی می کنند و در خانه های میلیاردی حقوق های میلیاردی می گیرند؛ زنگ خطری است برای جمهوری اسلامی! زنگ خطر برای استمرار و بقاء جمهوری اسلامی، وجود مسئولین تجمل گرا و اشرافی گرایی هست که از حال مردم فقیر بی خبر هستند! مردم در تمامی زمان ها اثبات کرده اند صاحبان اصلی انقلاب هستند؛ این مسئولین باید به خودشان بیایند؛ اگر به خودشان نیایند و کنار نروند سیلی محکمی از مردم خواهند خورد!!!

با غوغاسالاری و جنگ روانی نمی شود مردم را قانع کرد! امروز چشم های تیز بین مردم زندگی و برو بیای شخصی مسئولین و خانواده هایشان را رصد می کنند! این اشرافی گری را به پای نظام می زنند! ما نمی توانیم با سکوتمان به خون شهدا و حقوق ملت خیانت بکنیم! چرا اجازه نمی دهند با حقوق های نجومی برخورد شود! چرا با مطرح کردن مسائل دیگر فرافکنی می کنند!

 اگر واقعا شما می خواهید درس مذاکره امام حسین در کربلا را به مردم یاد بدهید؛ برخورد امام علی با عقیل را هم به مردم یاد بدهید! چرا جلوی ام الفسادی که در کنار رئیس جمهور کار می کند را نمی گیرند!؟ اینها برای ما داغ و دردی است که مانع سکوتمان می شود! چه فرقی با جوان تحصیلکرده بی کاری که حاضر به آبدارچی بودن در یک اداره است با آن ام الفساد وجود دارد؟! چرا اجازه برخورد نمی دهند؟!

 مسئولین ساده زیست و مردمی هم در این مملکت کم نیستند! اما بدی کم هم باشد خودش را نشان می دهد!
مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و جشن های دهه فجر متعلق به همه آحاد مردم است. جشن های مردمی در مساجد، شادی و نشاط انقلابی، جشن های دانش آموزی و دانشجوئی، آذین بندی مغازه ها، را برای هویت خودتان برپا و برگزار کنید.

بحث تغییر قدرت در آمریکا نباید به عنوان رعبی در دل مردم مطرح شود! آمریکا به گفته حضرت امام(ره) هیچ غلطی نمی تواند بکند! به اعتقاد کارشناسان بعد از به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا روند افول آمریکا نزدیک خواهد شد و کسانی که دل در گرو آمریکا داشتند شرمنده تر خواهند شد!

یکی از عوامل طلاق در خانواده های مهریه است که بر همین اساس همایش مهریه های آسمانی صبح یکشنبه ۱۰ بهمن ماه در سالن شهید قنوتی برگزار می شود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: