گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
به همت قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان
در راستای اجرای امربه معروف و نهی از منکر، طرح نسیم محبت با همکاری قرارگاه امربه معروف و بسیج اصناف شهرستان سپیدان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز یکشنبه مورخ 95/11/10 طرح نسیم محبت با همکاری قرارگاه امربه معروف، بسیج اصناف و ادارات و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان سپیدان برگزار شد.

در مرحله اول این طرح که در سطح اماکن انجام می شود، در درجه اول تذکر به صورت لسانی انجام می شود و در مرحله بعد به صورت کتبی اخطار ابلاغ می شود و در نهایت در صورت عدم توجه منجر به پلمپ واحد می شود.

سروان پاسدار حمزه صدیق مسئول قرارگاه امر به معروف سپاه سپیدان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و طرح «نسیم محبت» که در شهرستان سپیدان در حال اجرا میباشد، گفت: در راستای اجرای امربه معروف و نهی از منکر در سپیدان، طرح نسیم محبت اجرا شده است و تمام ادارات در اجرای این طرح همکاری دارند.

وی ادامه داد: برپایی نماز در ادارت به عنوان یکی از واجبات که از ضرورات این طرح می باشد و در این خصوص بعضی از رؤسای ادارت با ارائه طرح هایی کمک می کنند که این طرح به شکل بهتر و خلاقانه دیده شود و لازم است از این افراد تقدیر و قدرانی شود.

صدیق در خصوص طرح نسیم محبت عنوان کرد: این طرح که توسط کارشناسان، نخبگان و کسانی که در این خصوص صاحب نظر بوده اند طراحی شده و با هدف احیای ارزش های اسلامی و الهی در استان و شهرستان توسط مسئولین ادارت و احاد مردم و در جهت آگاهی بخشی و صیانت از کرامت انسانی و گسترش معروفات و جلوگیری از منکرات اجرا شده است.

لازم بذکر میباشد از اصناف، بازاریان و صاحبان مغازه هایی که از حیث رعایت موازین شرعی و اسلامی برتر بوددند تجلیل نیز بعمل آمد.

نویسنده و خبرنگار: مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: