گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
قدردانی سرهنگ رستمی از حضور حماسی مردم
فرمانده سپاه ناحيه سپیدان در پيامي از حضور باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن تقدير و تشکر کرد.
به گزارش تنویر سپیدان، سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحيه سپیدان با صدور پيامي از حضور حماسي مردم شهرستان سپیدان در راهپيمايي 22 بهمن تشکر کرد.
 
در پيام فرمانده سپاه ناحيه سپیدان آمده است: عظمت و اقتداري که مردم بزرگ و عزيزشهرستان سپیدان همگام با مردم سراسر کشور در راهپيمايي 22 بهمن ماه از خود نشان دادند شايسته قدرداني و تشکر است.
 
حضور حماسی و انقلابی ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله22 بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی«مدظله العالی» بود وبرگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه‌ سی و نهمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.
بسیج و سپاه سپیدان ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود ملتی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن 1395در سراسر کشور که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی بود، قدردانی و تشکر کرد.

خداي متعال را بابت وجود چنين مردمي شکر مي‌کنيم و از يکايک مردمي که از کودک تا نوجوان و جوان و کهنسال با قدوم و شعارهاي خود در اين حرکت سهيم بودند و نيز کليه افرادي که در شکل‌گيري اين حماسه و انتظام و امنيت و پوشش رسانه‌اي آن مشارکت جسته‌اند قدرداني مي‌کنم.
 
اینجانب به عنوان قطره ای از اقیانوس بیکران ملت، سجده شکر به درگاه احدیت فرود آورده و از عظمت و حضور حماسی شما مردم دلاور و با ایمان در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و رجاء واثق داریم این انقلاب الهی و آسمانی، زمینه ساز و مقدمه حکومت جهانی حضرت قائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود.

سرهنگ دوم پاسدار   روح الله رستمی
فرمانده بسیج سپاه ناحیه سپیدان
 
انتهاي پيام/
 
نام:
ایمیل:
* نظر: