گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
با حضور نوشادی، دادستان شهرستان سپیدان؛
کارگاه آموزشی ضابطین قضایی امر به معروف و نهی از منکر با حضور دادستان شهرستان سپیدان در سالن شهدای سپاه ناحیه برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز دوشنبه مورخ 96/02/11 کارگاه آموزشی حدود و اختیارات ضابطین امربه معروف و نهی از منکر با حضور ابراهیم نوشادی، دادستان شهرستان، پرسنل ناحیه و جمعی از بسیجیان برادر و خواهر شهرستان سپیدان با همکاری قضایی ناحیه و قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان در سالن شهدای  ناحیه برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی آقای نوشادی به تبیین اهمیت و جایگاه بالای ضابطین قضائی در جامعه و پیشگیری از وقوع و کشف جرم اشاره کرد و اظهارداشت: ضابطین قضائی، تحت نظارت مستقیم دادستانی بوده و قادر هستند در حفظ امنیت و آسایش جامعه نقش بسزائی داشته باشند.

نوشادی در ادامه در مورد وظایف، نحوه برخورد و حدود اختیارات ضابطین در برخورد باجرائم مشهود توضیحاتی ارائه کردو افزود: آشنایی ضابطان قضایی با حدود و اختیارات، وظایف و مسئولیت های خود، به عنوان مقدمه‌ ضروریست و ضرورت عمل به قانون بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: اگر این آشنایی تا دیروز یک وظیفه اخلاقی یا سازمانی بود، اکنون با تصویب مواد ۲۸ تا ۳۲ و ۶۰۲ تا ۶۰۴ قانون آیین دادرسی کیفری یک وظیفه قانونی شناخته می‌شود.
گفتنی است؛در این دوره حاضرین،از نحوه اقدام ضابطین در جرائم مشهود و غیر مشهود، مسائل مربوط به عملیات های توقف کار و ... آشنا شدند و آموزش های لازم را دیدند وهدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سطح آگاه و آشنایی هر چه بیشتر و بهتر اعضابود.

لازم بذکر میباشد شرکت کنندگان در این دوره بعد از موفقیت در آزمون عملی کارت ضابط قضایی  را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: