گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
با صدور پیامی؛
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سپیدان به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم ،این هفته راتبریک گفتند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز سه شنبه مورخ 96/02/12 ، فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج سپاه سپیدان ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی , روز معلم را به همه ی معلمان تبریک گفت .
 
سرهنگ رستمی با اشاره به شخصیت شهید مطهری اظهار داشت : شهید مطهری عصاره مؤثر حوزه های علمیه و محصول صدها سال تجارب حاکم بر حوزه ها و حاصل عمر با برکت امام امت بود و در میدان نبرد با مکاتب و مسالک کفر، شرک و نفاق چون ستاره ای پرفروغ درخشید و جهانی را در پرتو این تشعشع روشن ساخت .
 
رستمی افزود : شهید مطهری معلم علم و اخلاق بود که با سخنان روشنگرانه خود و تربیت شاگردانی متخصص ، نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کرد و معلمان امروز باید ادامه دهنده راه این عالم فرهیخته باشند و جامعه را در نیل به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی یاری رسانند.
 
فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج سپاه سپیدان در خصوص شخصیت گرانقدر معلم گفت: پیشرفت در ابعاد مختلف کشور به معلمان و توانمندی تفکرات آنان بستگی دارد و در واقع معلمان سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت هستند .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد : بزرگترین کار معلم  تربیت انسان های پاک و مومن است و کسانی که در این راستا گام بر می دارند یقینا برکات زیادی در جامعه ایجاد می‌کند .

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: