گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
با حضور دکتر حاجی زاده؛ هادی سیاسی سپاه فجر فارس؛
با حضور دکتر حاجی زاده؛ هادی سیاسی سپاه فجر فارس نشست بصیرتی سیاسی با موضوع روشنگری انتخابات 96 در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان سپیدان برگزار شد. که امیدواریم با رعایت قانون در قبل، بعد وحین انتخابات بتوانیم همچون سنوات گذشته انتخابات قانونمند وسالم برگزار نماییم.
به گزارش تنویر سپیدان صبح دیروز پنج شنبه مورخ 96/02/21 با حضور دکتر عبدالله حاجی زاده، هادی سیاسی سپاه فجر استان فارس، نشست بصیرتی سیاسی با موضوع روشنگری انتخابات 96 در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان سپیدان برگزار شد.

حاجی زاده در این نشست بیان داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات است، ما تا دو ،سه سال گذشته به صورت میانگین سالی یک انتخابات برگزار کرده ایم که نمونه انتخابات در دنیا بی نظیر و یا کم نظیر است که آحاد مردم کشور ما خودشان در تعیین سرنوشتان نقش آفرینی کند.
سرهنگ حاجی زاده گفت: نقش اساسی سپاه در انتخابات ، تامین امنیت است، بدین شکل که اگر احیانا دشمنان قسم خورده ما چه در درون نظام و چه در بیرون از نظام بخواهد تنش و ناامنی را طراحی و اجرا کند وظیفه سپاه تامین امنیت است تا انتخابات سالم و امن برگزار شود و هر فردی بتواند در پای صندوق رای حاضر شود و رای خود را به صندوق بیندازد.

مسئول دفتر تأیید محتوای سپاه فجر فارس تصریح کرد: در جهت انتخاب اصلح وظیفه سپاه تبیین وتشریح شاخصه هایی است که امام امت و رهبر معظم انقلاب بیان کردند ، این شاخصه ها را برای آحاد مردم و بسیجیان تبیین و تشریح میکنیم اما مصداقی برای آن معرفی و معین نمیکنیم، بلکه تنها شاخصه ها را بیان، تشریح و تبیین میکنیم و این مردم هستند که باید فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی بیان داشت: از شاخصه های رئیس جمهور انقلابی میتوان ولایت مداری، ساده زیستی، خدمت رسانی به آحاد مردم، و از همه مردم شایسته سالاری واقعی است .

عبدالله زاده اظهار داشت: ممکن است افرادی باشند که گرایشات فکری و سیاسی داشته باشند اما اگر فرد شایسته ای است و میتواند به این کشور خدمت کند باید در کابینه یا مجموعه قرار گیرد و به مجموعه خدمت کند .

مسئول دفتر تأیید محتوای سپاه فجر فارس در خصوص ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی بیان کرد: از ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی این است که، خدمت گذار مردم باشد خواستگاه و نیاز های مردم را در نظر بگیرد و با اولویت بندی به بر طرف کردن این نیاز ها بپردازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عمده نیاز های مردم بحث فعالیت های اقتصادی است که در سه سال متوالی مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد محور قرار میدهند، و این مقوله بسیار مهمی برای جامعه است و رئیس جمهور انقلابی کسی است که باید به اقتصاد مردم توجه کند، بتواند یک زندگی متوسط با متعادل رونقی برای مردم طراحی کند.


در ادامه جهانخواه معاون فرماندار سپیدان باتبریک اعیادشعبانیه به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (ع)اظهار داشت:همیشه مردم ما در عرصه های مختلف بویژه در عرصه انتخابات حضوری حماسی وآگاهانه داشته اند وباحضور خود به نوعی دشمنان اسلام را مایوس کرده اند.

وی تعامل مردم ودستگاههای شهرستان در در روند برگزاری انتخابات بسیار خوب دانست وافزود؛ در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ودیگر مسئولان خدوم کشور در خصوص دعوت همگانی برای حضور حداکثری در انتخابات از شما بعنوان سفیران جامعه انتظار میرود در راستای تحقق این امر مهم تلاش نمایید وزمینه حضور رافراهم نمایید.

معاون فرماندار سپیدان در خاتمه با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات افزود: تمام مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم شده است که امیدواریم با رعایت قانون در قبل، حین و بعد از انتخابات بتوانیم همچون سنوات گذشته انتخابات قانونمند و سالم برگزار نماییم.

انتهای پیام/ با تشکر از خانم برومند خبرنگار افتخاری بسیج



نام:
ایمیل:
* نظر: