گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
سپیدان و باز هم تورهای مختلط؛
دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان از دستگیری 90 دختر و پسر در قالب تورمختلط تفریحی درسپیدان خبرداد.

به گزارش تنویر سپیدان به نقل از مارگون، دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون از دستگیری 90 دختر وپسر در تور تفریحی مختلط در سپیدان خبرداد وافزود : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعداد 90 دختر و پسر جوان در قالب تور مختلط تفریحی وگردشگری در ارتفاعات روستای ارشیری سپیدان مشغول به تفریح در درون آب هستند با اخذ مجوزهای قانونی با هماهنگی نیروی انتظامی به منطقه مذکور اعزام وبا هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان ودر روز وفات حضرت خدیجه (س) برخورد نمودند

وی افزود :بسیجیان قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان با هماهنگی مراجع قضایی وطی مراحل قانونی به ارتفاعات مذکور در روستای اردشیری شهرستان سپیدان مراجعه نموده وافراد مذکور در عده بیشماری از انان در آب مشغول تفریخ  واب بازی بودند را بازداشت نمودند وبه در حالی که آنها مقدارمشروبات الکی کشف شدو به منطقه انتظامی شهرستان سپیدان انتقال دادند.

وی گفت: راهنمای این تور با اخذ مجوز کوهنوردی تعدادی دختر و پسر را ثبت نام کرده بود و قصد داشت به اصطلاح تور کوهنوردی برگزار کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اعضای این تور از دختر و پسرانی بودند که تبحری درکوهنوردی نداشتند، به علاوه اینکه اعضای گروه فاقد امکانات کوهنوردی بودند.

 دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان افزود: مسئولان مربوطه ورزش باید در اعطای مجوز به این تور‌ها با مجموعه نیروهای انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشد، حال آنکه درباره تور مذکور هیچ هماهنگی انجام نگرفته بود و فردی که مجوز برنامه کوهنوردی را دریافت کرده بود با سوء استفاده از این مجوز تعدادی دختر و پسر ناآشنا به کوهنوردی را به ارتفاعات برده بود.

وی افزود: خانواده‌ها باید مراقب رفت و آمد‌ها، دوستی‌ها و مسافرت‌های فرزندان خود باشند چنان که پس از دستگیری اعضای تور مذکور بسیاری از خانواده‌ها یا اطلاعی از برگزاری این تور نداشتند .

دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان با تائید این خبر به خبرنگارما گفت: مجموعه قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان به همراه مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با تور هایی که قوانین اسلامی را رعایت نمی کنند، هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/ با تشکر از خبرنگار افتخاری بسیج، اسماعیل خادم

نام:
ایمیل:
* نظر: