گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)؛
مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب و همچنین گرامیداشت قیام خونین پانزده خرداد با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری و اقشارمختلف مردم در مسجد جامع شهر اردکان سپیدان برگزار شد
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان فردا شامگاه گذشته، مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و همچنین گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور شبیر زارع خفری فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی انورامام جمعه، فیلوندی کشکولی رئیس دادگستری واقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اردکان سپیدان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سپیدان با اشاره به ویژگی های امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام (ره) یک تفکر دینی و اسلامی بود که با حرکت خود برای ترویج اسلام ناب محمدی تلاش کرد و سرانجام به هدف خود رسید.

حجت الاسلام معصومی بیان کرد:جرقه های انقلاب اسلامی از سال ۴۲ زده شد و در این مدت پانزده سال حضرت امام خمینی (ره) با مشقت های فراوان راه رسیدن به حکومت اسلامی را مدبرانه مدیریت کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز منشا همه تحولات جهان و بسیاری از کشورها،عبرت گرفتن از انقلاب حضرت امام(ره) که دست به برپایی انقلاب های متعدد در کشور های منطقه زده اند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی انور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وهمچنین حادثه قیام خونین ۱۵خرداد اظهار داشت : قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ،بشریت وسرنوشت ساز ملت ایران است .

وی با تاکید برفرمایشات حضرت امام خمینی (ره)که فرمودند، نگذارید قیام ۱۵خرداد به فراموشی سپرده شود، افزود؛ وظیفه همه ما است که در برافراشته نمودن این مراسمات تلاش نماییم زیرا قیام۱۵خرداد یکی از مهمترین حرکت های مهم مردم ایران است.


حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) افزود؛ رهبر حرکتی که مردم آغاز کردند امام خمینی (ره) بود، تفکر امام همراه با تعقل بوده است وبه این دلیل که حرکت امام حرکتی عقلائی بود همه گیر شد که این حاکی از اتصال الهی امام به خداوند بود که توانست با امید دادن وحرکت دادن مردم این انقلاب را به نتیجه برساند.

امام جمعه سپیدان امام خمینی (ره) را آراسته به تمام فضایل اخلاقی وانسانی برشمرد وافزود؛ امام (ره) از شخصیت های برجسته علمی بودند که در اوج سیاستمداری اهل عبادت بود ولحظه از خداوند غافل نمی شدند.


حاج آقاموسوی انور با بیان اینکه امروز بار انقلاب برروی دوش مردم است ، تاکید کرد؛ هرچه معرفت وبصیرت ما از انقلاب بیشتر شود حمایت ودفاع مانیز ازانقلاب بیشترخواهد شد.

امام جمعه سپیدان در پایان ثابت ماندن انقلاب را از معجزه های انقلاب اسلامی دانست وباتاکید برحفظ این انقلاب افزود؛ انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی رادرهم نوردید وهیچ انقلابی این خاصیت را نداشته است وهمه دنیا درس آزادگی را از انقلاب ایران آموختند پس همه ما موظف به حفظ آن هستیم.

انتهای پیام/

 
نام:
ایمیل:
* نظر: