گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
همزمان با ماه مبارک رمضان؛
با هدف ایجاد انس و الفت بین فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان سپیدان به عنوان پشتیبان معنوی بسیج در شهرستان طرح مودت در اردکان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان شامگاه گذشته مورخ 96/03/16 و در شب های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، طرح مودت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات شهرستان سپیدان با هدف ایجاد انس و الفت بین فرماندهان پایگاه های مقاومت سپیدان و همچنین تقویت روحیه نشاط و معنویت بین فرماندهان پایگاه ها و خانواده های آنان و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی  برگزار شد.

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در جمع فرماندهان پایگاه و شورای حوزه های تابعه در طرح مودت گفت: اگر ادعا داریم شیعه اهل بیت (ع) هستیم باید شیوه ائمه را اجرا کنیم. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان افزود: آداب و معاشرت در گفتگو دیگران در جهت جذب و طرح بسیجی بسیار اهمیت دارد.

وی ایجاد انسجام و تجدید روحیه انقلابی افراد و خانواده آنها خصوصأ بعد از انتخابات اخیر، عمق بخشی معنوی، تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمتگزاری خانواده بزرگ بسیج و... را از اهداف این طرح برشمرد. 

وی دامه داد: اگر بسیج میخواهد مسیر اهل بیت را در پیش بگیرد باید در مسیر تواضع باشد. 

سرهنگ رستمی با اشاره به فرهنگ سازی در مساجد و پایگاه ها افزود: مسئولان در مساجد و فرمانده های پایگاه باید با اخلاق نیکو بسیجیان را عاشق امام زمان اسلام و دین کنند، نه رفتاری داشته باشند که از یک فرد عادی، یک ضد دین و ضد انقلاب ساخته شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان، رفتار را به عنوان یک اصل دانست و اذعان داشت: رفتار با مردم بهتر شود تا مسیر جذب و مسیر ورود بچه ها به مسجد و پایگاه ها بهتر شود چرا که مسیر رهبری و اهل بیت(ع) همین بوده و است. 

وی با اشاره به شبکه مدیریتی بسیج خاطر نشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی هم اینک در دور دست ترین نقاط هم، شبکه مدیریتی فعال شده است، لذا می بایست شورای پایگاه بروز و فعال باشد تا این نقطه بروز رسانی شود.

در ادامه سرگرد شریفی مسئول بازرسی و تعالی مدیریتی سپاه سپیدان بیان داشت: دین مبین اسلام همواره بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمین تأکید بسیاری داشته است. وی گفت: فرماندهان بسیجی که رسالت تبلیغ و تعظیم شعائر الله را در عرصه فرهنگی جامعه به عهده دارند، همواره نیازمند همراهی و حمایت معنوی خانواده های محترم می باشند.

در پایان مراسم ضیافت افطار خانواده ها در محفلی صمیمی در باغ چشمه ساران چله گاه برپا شد.

انتهای پیام/ مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: