گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
گزارش تصویری؛
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سپیدان گفت: در سال گذشته آیات مربوط به جهاد در قرآن کریم احصا و به سربازان آموزش داده شد و امسال نیز بر روی آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر کار خواهد شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز شنبه مورخ 96/03/20 همراه شدیم با برادر بسیجی موسی اسفندیاری، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سپیدان و کلاس های آموزش قرآن کریم (روانخوانی و تجوید) و آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر.

مربی کلاس کسی نبود جز سید بزرگوار و مربی اخلاق و قرآن، سید محمد غازی.
غازی استاد و مربی قرآنی سپاه ناحیه سپیدان، در گفت‌وگو با تنویر، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خوشه چینی از خرمن پرفیض برکات خداوند متعال است، عنوان کرد: در راستای مقاوم سازی نیروهای جوان در امر گرفتن روزه و برشمردن فواید، اهمیت‌ها و آثار روزه داری، فعالیتهای بسیار خوبی در سپاه ناحیه سپیدان انجام شده و به جرات می‌توان گفت که تمامی پرسنل علی الخصوص جوانان سرباز سپاه و بسیج سپیدانی، با آمادگی و شور و اشتیاق فراوان، از امروز آمدن ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند.

وی افزود: "همدردی با فقرا"، "دوری از محرمات" و "انضباط بخشی به امور" از جمله برکت‌های سال گذشته ماه مبارک رمضان در میان سربازان سپاه سپیدان بودند که اکثر سربازان مجموعه با مراجعه به ما آن‌ها را برشمردند.

اسفندیاری مسئول عقیدتی ناحیه نیز در ادامه با بیان اینکه ما کلاس‌های آموزشی خود را برای سربازان در مدت یک ساعت روزهای زوج برگزار می‌کنیم چرا که در این زمان ، ذهن آمادگی بیشتری برای فراگیری مطالب دارد، تصریح کرد: در سال گذشته آیات مربوط به جهاد در قرآن کریم احصا و به سربازان آموزش داده شد و امسال نیز بر روی آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر کار خواهد شد.

اسفندیاری با اشاره به برگزاری کلاس‌های نورالمبین و الحافظون، گفت: کلاس‌های تخصصی آموزش ترتیل و حفظ قرآن کریم نیز با حضور کارکنان علاقه‏ مند در ناحیه برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم گام مفیدی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان برداشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه به صورت روتین یک روز در هفته کلاس آموزش قرآن برای سربازان برگزار می‌شود و این رویه همچنان در ماه مبارک رمضان نیز جریان دارد، گفت: جلسات انس با قرآن نیز به همت روابط عمومی ناحیه به صورت منظم هر پنجشنبه در امامزاده های شهرستان برگزار می‌شود و در ماه رمضان نیز این روال ادامه دارد و علاوه بر سربازان، پایوران و مسئولین ادارات شهرستان نیز در قریب به اتفاق این جلسات حضور دارند.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: