گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
طی صدور بیانیه ای؛
سرهنگ رستمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان طی صدور بیانیه ای از مردم شریف و ولایت مدار این شهرستان جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .
به گزارش تنویر سپیدان ، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپیدان طی صدور بیانیه ای از مردم شریف و ولایت مدار این شهرستان جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .

در این بیانیه آمده است :


سپاه پاسداران شهرستان سپیدان ضمن دعوت از مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان و همچنین آحاد ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس، مساله فلسطین و نابودی دشمن مشترک_ رژیم غاصب صهیونیستی را مهمترین اصل جهان اسلام دانست.

این روز که با درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری گردید،نشان از دیدگاه عمیق او بوده است که حاکی از دشمن شناسی،دفاع از مظلوم، و عزم جدی رهبر کبیر انقلاب در مقابله با دشمنان اسلام می باشد که نهضت مقاومت درعرصه جهانی همیشه می بایست با پیاده کردن ایده های راهبردی خود، این دشمن شماره یک اسلام را به انفعال بکشاند و از طراحی و اجرای برنامه هایش در جهت اسلام هراسی و فتنه ها و جنگ های نیابتی در سطح جهانی ناکام بماند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال متفاوت از سال های قبل بوده و آنهم مقارن شدن با حمله موشکی و کوبنده سپاه به مقر داعش در شهر دیرالزور سوریه بوده که تنها بخشی از اقتدار نظامی ایران را به رخ دشمنان کوردل و رژیم صهیونیستی کشانده است و به آمریکای جنایتکار خواهیم فهماند که فکر کوچک ترین تجاوز و تعرضی را به خاک ایران اسلامی از سر بیرون بکند.

در این روز عزیز که امداد های غیبی کاملاً در آن مشهود است، می خواهیم به دنیا ثابت کنیم که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و هیچکس و هیچ قدرتی نخواهد توانست فریاد هیهات من الذله را در گلوی مسلمانها خفه نماید.

بنده حقیر ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان سپیدان، خصوصأ خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اعلان مینمایم: در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ یک بار دیگر صلابت اسلام را به رخ جهانیان خواهیم کشید و با شرکت در مراسم روز قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و قدس شریف ؛ عظمت، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در مقابل نظام سلطه‌ و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: