گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
مسئول روابط عمومی سپاه سپیدان خبر داد؛
انصاری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سپیدان از برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان همزمان با اختتامیه کلاس های قرآنی خبر داد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز شنبه مورخ 96/04/03 و در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان، انصاری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سپیدان در گفتگو با تنویر از ویژه برنامه مراسم وداع با ماه مبارک رمضان همزمان با اختتامیه کلاس های قرآنی و اخلاق معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه در نمازخانه ناحیه خبر داد.

وی خاطر نشان ساخت مراسم مذکور ابتدای امر قرار بود در تپه نورالشهدای گمنام شهرستان برگزار گردد ولی بعلت اختتامیه برنامه های قرآنی، دعای وداع امام سجاد علیه السلام با این ماه بزرگ و پرخیر و برکت توسط حاج حمزه صدیق، موسی اسفندیاری و سید محمد غازی در نمازخانه ناحیه قرائت خواهد شد.

این مراسم معنوی با حضور پایوران، سربازان ناحیه و حوزه های مقاومت و پایوران گردان حضرت رسول(ص) سپیدان بصورت متمرکز از 7:30 صبح شروع خواهد شد.

لازم بذکر میباشد دعای وداع ماه مبارک رمضان حاوی نکات تربیتی و اخلاقی فراوانی است که هر خواننده ای را مجذوب خود می کند و مفهوم وداع با ماه مبارک را برای قرائت کننده به خوبی تجسم می نماید.

دوری تو برایم سخت است، ای مونس من


«السَّلَامُ عَلَیْکَ مِنْ قَرِینٍ جَلَّ قَدْرُهُ مَوْجُوداً وَ أَفْجَعَ فِرَاقُهُ مَفْقُوداً» خداحافظ ای همراه من که ارزش تو بالا بود و اکنون که می‏روی دلم را به درد می‏آوری. فراق تو برای من بسیار دردناک است.

تعبیر امام زین‏العابدین علیه السلام این است که: «وَ أَفْجَعَ فِرَاقُهُ مَفْقُوداً» فراق تو بسیار دردناک است. «السَّلَامُ عَلَیْکَ مِنْ أَلِیفٍ آنَسَ مُقْبِلًا فَسَرَّ» خداحافظ ای مونس من، که وقتی آمدی من را خوشحال ‏کردی، «وَ أَوْحَشَ مُنْقَضِیاً فَمَضَی» و اکنون که می‏روی، من را به وحشت می‏اندازی، که بدون تو چه کنم. آن موقع خوشحال شدم، اما الآن چه؟ از دوری تو هراسانم.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: