گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
سردار فضلی اعلام کرد:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در روز عفاف و حجاب در 400 نقطه از کشور، اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار«علی فضلی» جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که در آستانه هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: در 400 نقطه از کشور اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب به صورت خانوادگی و به منظور صیانت خانواده‌ها برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمنان با فرافکنی به دنبال ایجاد تضعیف و تردید پاسداری از عفاف و حجاب در جامعه هستند. صیانت از خانواده که امروزه مورد هجمه جدی قرار گرفته، وظیفه‌ای همگانی است؛ به همین منظور امسال در هفته عفاف و حجاب در شهرهای مختلف کشور اجتماع‌های مردمی به منظور تکریم و ترویج فرهنگ اسلامی و الهی را خواهیم داشت.

سردارفضلی عنوان کرد: از سوی دیگر وزارت کشور نیز به تمامی استانداران و فرمانداران ابلاغ کرده تا در رابطه با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش‌های لازم را داشته باشند.
 
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: همچنین همایش «تجلی اخلاص»، 19 تیر ماه و به منظور تجلیل از 3300 نفر از فعالان راهیان نور برگزار می‌شود. در این همایش  یک روزه علاوه بر تجلیل از فعالان راهیان نور برنامه‌های سال 96-97 نیز در قالب کار گروه‌های پیش بینی شده بررسی و نهایی می‌شود.
 
وی ادامه داد: از 400 هزار نفرحضور یافته در قدمگاه‌های شهدا و اردوهای راهیان نور در سال 1386،  این آمار سال گذشته به هفت میلیون نفر رسید و امسال هم برای هشت میلیون نفر برنامه ریزی کرده‌ایم.
 
فضلی بیان داشت: 24 هزار و 500 راوی دفاع مقدس، 41 هزار خادم افتخاری، 76 هزار مدیر کاروان‌های راهیان نور، 26 هزار مبلغ و مبلغه و 200 هزار نفر از کادر انقلاب اسلامی، عملیات راهیان نور را راهبری می‌کنند. همچنین 57 یادمان و 54 زائر سرا برای حضور و استفاده کاروان‌های راهیان نور سازماندهی شده است.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: