گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
سردار عراقی:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه پایگاه‌های دشمن در موصل و حلب فرو ریخت، گفت: تلاش مردم ایران، مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های سردار قاسم سلیمانی در این پیروزی ها موثر بود.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان به نقل از بسیج پرس ؛ سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای با اشاره به اوضاع منطقه اظهار داشت: اینکه سوریه و عراق علیرغم نظرات همه کارشناسان و تحلیلگران سقوط نکرد، تنها به دلیل تلاش‌های دولت‌های این کشورها نبود بلکه حمایت‌ها و تلاش مردم ایران، مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به ویژه سردار قاسم سلیمانی نیز موثر بود. سردار سلیمانی فردی است که دوست و دشمن به او احترام می‌گذارد.

وی افزود: پایگاه‌های دشمن در موصل و حلب فرو ریخت و به دنبال آن یکی پس از دیگری لانه‌های عنکبوتی داعش و النصره در سوریه فرو می‌ریزد.

سردار عراقی ادامه داد: قوی‌ترین تحلیلگران عنوان می‌کردند که عراق و سوریه شش ماهه سقوط می‌کنند و همه برای تحقق آن بسیج شده بودند اما تلاش‌هایشان به نتیجه نرسید.

وی همچنین با تاکید بر وحدت در نهادهای مختلف کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری نماد وحدت در کشور هستند، لذا همه می‌بایست بر محوریت و پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند تا به انقلاب و اسلام آسیبی وارد نشود. چنانچه این مهم به هر دلیلی خدشه‌دار شود به اسلام آسیب وارد می‌شود.

سردار عراقی درخصوص همکاری دولت و سپاه اظهار داشت: سپاه از گذشته تا به امروز همواره کمک‌کار دولت بوده است و اکنون نیز این رویه ادامه دارد.


انتهای پیام//
نام:
ایمیل:
* نظر: