گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
به بهانه هجمه های اخیر علیه سپاه؛
درک عمیق تحولات منطقه ای و جهانی و بازی نکردن در زمین دشمن، مطالبه حقیقی مردم ایران از مسئولان در هر رده و جایگاهی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ چند صباحی است شاهد اقدامات عجیب و نسنجیده ای از جانب مسئولان دولتی در جهت تخریب چهره سپاه در اذهان عمومی مردم هستیم. این رفتار نابخردانه با هر هدف و نیتی انجام شود، آگاهانه یا نا آگاهانه قطع به یقین منافع سیاسی کشور را هدف قرار داده و اقتدار و قدرت نظامی کشور را خدشه دار خواهد کرد!

سواد زیاد نظامی و دیپلماسی نمی خواهد، اوضاع و شرایط اسف بار منطقه خاورمیانه را اگر اندکی رصد نمایی و هجوم وحشیانه داعش خودساخته غرب را به کشورهای مسلمان منطقه اعم از سوریه، عراق و .... که ببینی؛ برایت مسجل می شود که بحث امنیت دفاعی و قدرت نظامی برای کشورمان از نان شب هم واجب تر است. حال اگر کسی پیدا بشود که در چنین شرایطی هر روز و به هر بهانه ای

    به ارکان نظامی و امنیتی و دفاعی کشور حمله کند!
    قدرت منطقه ای شدن را زیر سوال برد و بگوید باید تلاش کنیم منطقه ای قدرتمند داشته باشیم!
    صنعت راهبردی و هسته ای کشور را بتن ریزی کند!
    برای نیروی بازدارندگی موشکی کشور خط و نشان بکشد!
    ماهواره فضایی را از روی سکو پایین آورد و تحقیقات در این حوزه را متوقف کند!
    روزی در مناظرات در مذمت سرهنگ بودن بگوید!
    روزی فرهنگ پادگانی را بد بداند!
     به بسیج و سپاه که از عوامل اصلی اقتدار کشورند حمله کند!
    قاضی و بازپرس را تخریب کند!

چه می توان گفت. همه این تعابیر و عبارات که با عریانی و صراحت هر چه تمام تر بیان می شود حاکی از آن است که طرحی راهبردی و عزمی راسخ در پیاده سازی «برجام منطقه ای» وجود دارد که عواقب مترتب بر آن بسیار خطرناک است!!

اما سوال اساسی و مهمی که لازم است طرفداران چنین اقداماتی در آن بیندیشند و با صراحت تمام به آن پاسخ گویند، آن است که مگر کشوری بدون موشک و تانک و ناوشکن و رآکتور و سانتریفوژ و ماهواره و ... ممکن است ادامه حیات دهد؟ مگر می توان در خاورمیانه ای که انواع و اقسام منابع ناامنی از جمله سازمان مجاهدین و منافقین، داعش و النصره، آل سعود و یهود ثانیه ای را برای ضربه زدن به ما از دست نمی دهند و با صراحت هر چه تمام تر به آن اعتراف می کندد، بدون نیروی دفاعی و نظامی بود؟!

کدام کشور را در کدام نقطه از جهان می شناسیم که با بر زمین گذاشتن سلاح  به توسعه و تعالی رسیده است؟ خوب است بدانیم ایالات متحده آمریکا برای ثابت کردن خود به عنوان ابرقدرتی جهانی، سالانه بیش از 600 میلیارد دلار بودجه نظامی هزینه می کند و انواع ارگان ها نظامی و امنیتی اش از جمله FBI ، CIA  را تقویت نموده است.آلمان و ژاپن نیز با ۴۲ میلیارد دلار بودجه نظامی روزگار می گذرانند.

درک عمیق تحولات منطقه ای و جهانی و بازی نکردن در زمین دشمن، مطالبه حقیقی مردم ایران از مسئولان در هر رده و جایگاهی است.
مردم با درک واجب الوجوب بودن امنیت برای کشور، قدردان نیروهای خدوم نظامی از جمله سپاه هستند و این را به عناوین مختلف ثابت نموده اند، پس بهتر است مسئولین از این قافله عقب نباشند!
پایان سخن آنکه درک عمیق تحولات منطقه ای و جهانی و بازی نکردن در زمین دشمن، مطالبه حقیقی مردم ایران از مسئولان در هر رده و جایگاهی است. مردم با درک واجب الوجوب بودن امنیت برای کشور، قدردان نیروهای خدوم نظامی از جمله سپاه هستند و این را به عناوین مختلف ثابت نموده اند، پس بهتر است مسئولین از این قافله عقب نباشند!

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: