گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
پیام تبریک؛
فرمانده سپاه شهرستان سپیدان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان ، سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی فرمانده سپاه شهرستان سپیدان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک فرمانده سپاه سپیدان به شرح ذیل است.

۱۷ مردادماه؛  روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روایت حق و حقیقت، بیرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتی بلند و اندیشه ای آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهی عدالت محور می پیماید.

مجاهدانی که در عمل به رسالت بزرگ خویش و حفظ حرمت قلم از نثار جان خود هراسی ندارند.

خبرنگاران این طلایه داران راستین خدمت در رسانه، انسان های پر تلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه ای خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه شهرستان سپیدان در این پیام، ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه کسانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده، جامعه اطلاع‌رسانی شهرستان سپیدان، بالاخص خبرنگاران پر تلاش سپاه سپیدان، برادر مسعود انصاری و هادی امیری و خبرنگاران افتخاری بسیج، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌مان قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان، که آگاهی را حق مردم می‌دانید و برای تحقق و تبلور محبت و عزت در کشور و نیز و رشد و باروری اندیشه همنوعان خود خستگی‌ناپذیر و پرتلاش می‌کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را از خداوند متعال خواهانم.

امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی
 فرمانده سپاه شهرستان سپیدان


نام:
ایمیل:
* نظر: