گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
سرکشی از خانواده شهداء؛
فرماندار سپیدان گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده های گرانقدر آنها سرکشی از خانواده های شهداء و جانبازان از برنامه هایی است که به همراه رئیس بنیاد شهید و سایر مسئولین ادارات در تمامی ایام هفته دولت در این شهرستان اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان صبح امروز شنبه مورخ 96/06/04 و در سومین روز از هفته دولت مهندس شبیر زارع خفری و رفیعی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به همراه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان و سایر مسئولین ادارات با حضور در منازل دو تن از شهدای دولت در شهر اردکان با خانواده این شهدای بزرگوار دیدار کردند.

فرماندار سپیدان و هیئت همراه ابتدا در منزل شهید کنعانی و سپس در منزل شهید اسماعیلی حضور یافتند. این شهید بزرگوار(شهید کنعانی) که کارمند اداره جهاد کشاورزی بوده است در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد.

فرماندار سپیدان در دیدار با این خانواده های شهداء ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و با صبر و مقاومت خانواده شهداء همچنان پایدار و استوار است.

وی ادامه داد: خانواده شهداء در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده اند و دعای خیر آنان نیز در موفقیت های ایران اسلامیراهگشا بوده است.

در ادامه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه شهداء افراد بزرگی بوده اند که رابطه خود را با خداوند متعال به درستی تنظیم کردند، اظهار داشت: شهداء افراد بسیار خوبی بودند که خداوند آنها را گلچین کرد و به فیض شهادت رسیدند.

رستمی خاطرنشان کرد: امروز در منزل خانواده شهداء حضور یافتیم تا در هفته دولت تجدید عهد و پیمان با شهیدان داشته باشیم.

وی گفت: راه شهیدان در دفاع از جمهوری اسلامی ایران استمرار دارد و ما به عنوان مسئول در این نظام مقدس باید خدمتگزار خانواده شهدای بزرگوار و آحاد مختلف ملت باشیم.

فرماندار سپیدان و سایر مسئولین در پایان این دیدارها با اهدای لوح سپاس از خانواده های شهداء تجلیل و قداردانی کردند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: