گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
سرلشکر صفوی:
در پیام سرلشکر صفوی به فرمانده کل ارتش آمده است: ارتش مکتبی ایران به عنوان یک نیروی متمایز نسبت به ارتش های کلاسیک جهان شناخته می شود که به اتفاق سپاه مکمل قدرت بازدارندگی موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی را به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرلشکر عطاء الله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

در این پیام ها خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:
ارتش مکتبی ایران به عنوان یک نیروی متمایز نسبت به ارتش های کلاسیک جهان شناخته می شود که به اتفاق سپاه  مکمل قدرت بازدارندگی موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ،آمده است: تعهد و شایستگی شما و هم چنین تجربه مدیریت در سطوح مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و تلاشها و مجاهدتها ی دوران دفاع مقدس و برخورداری از دانش روز دستمایه ای است که موفقیت جنابعالی را در سنگر فرارو نوید می دهد.

همچنین در پیام جداگانه ای خطاب به امیر سرلشکر عطاء الله صالحی ، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان شده است:انتصاب جنابعالی به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سوی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک و تهنیت عرض می نمایم ، بدون تردید تجربیات جنابعا لی در سطوح مختلف فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوازده سال فرماندهی موفق این نهاد انقلابی ،در کنار سوابق مبارزاتی و انقلابی پیش از انقلاب و همچنین تلاشها و مجاهدتهای دوران نورانی دفاع مقدس بهترین ذخیره و دستمایه ای است که در سمت جدید راهنما خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: