گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
سعید مهبودی خبر داد؛
رئیس آموزش و پرورش سپیدان از برگزاری همایش "احلی من العسل" با شرکت دانش‌آموزان پسردر شهرستان سپیدان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سعید مهبودی رئیس آموزش و پرورش سپیدان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار افتخاری بسیج اظهار داشت: با توجه به برگزاری همایش «احلی من العسل» توسط دانش آموزان سراسر کشور این ویژه برنامه در شهرستان سپیدان وباحضور بیش از300 دانش آموز برگزار می شود.

وی با اعلام این خبر که همایش احلی من العسل در روز  چهارشنبه 5 مهر ماه مصادف با ششم محرم برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های مذهبی برای دانش‌آموزان این فرصت را ایجاد می‌کند تا بتوانیم نوجوانان را با فرهنگ اسلامی آشنا کنیم و در تربیت دینی و اسلامی آنان گامی مثبت برداریم.

رئیس آموزش و پرورش سپیدان افزود: وسعت دید نوجوان ۱۳ ساله دشت کربلا نشان دهنده آگاهی بخشی مکتب اهل بیت (ع) و سطح نگرش آنان به مرگ و زندگی است و اینکه مرگ در راه خدا و رسیدن به مقام الهی باشد از عسل شیرین‌تر است.

مهبودی ادامه داد: هدف از برگزاری همایش احلی من العسل شناخت نوجوانان با شخصیت حضرت قاسم (ع) است چرا که نوجوانان ما باید اخلاق و ادب حضرت قاسم را (ع) را در زندگی خود مورد توجه قرار داده و در مجالس ماه محرم از شخصیت آن درس بگیرند.

وی عنوان داشت: این همایش روز شنبه ساعت 10صبح از محل میدان ابوالفضل (ع) آغاز ودانش آموزان با حرکت وبادردست داشتن پرچم های مشکی به سمت امامزاده سیدنورالدین غازی حرکت کرده ودر آنجا برنامه هایی از قبیل سخنرانی ومداحی اجرا خواهد شد

رئیس آموزش و پرورش سپیدان اظهارداشت : با هماهنگی‌های صورت گرفته بابرخی از نهادهای شهرستان این همایش ساعت 9صبح روز چهارشنبه 5 مهر ماه با حضور دانش‌آموزان دوره متوسطه برگزار می‌شود.
مهبودی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده معظم شهدای شاخص دانش‌آموز، قرائت میثاق نامه و سخنرانی و مداحی از جمله برنامه‌های این همایش است‌.

گفتنی است این همایش با حضور دانش آموزان پسر مدارس شهراردکان راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۵ مهرماه از میدان حضرت ابوالفضل (ع) به سمت امام زاده سید سلطان نورالدین شهر اردکان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/با تشکر از اسماعیل خادم
نام:
ایمیل:
* نظر: