گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
در دومین سالگرد فاجعه تلخ منا؛
فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله، ارزشمند‌ترین فعالیت فرهنگی است گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ روح الله رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه منا شهید عبدالصمد جمشیدنژاد افزود: شهدای حادثه منا خیلی مظلوم به شهادت رسیدند و باید بزرگداشت آنها به بهترین صورت برگزار شود.

 وی افزود: عظمت شهید در محضر خدا و در محضر اهل بیت والاست و شهادت دو رکن دارد، اول اینکه در راه خدا باشد و دوم اینکه برای هدف مقدسی باشد.        

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: اگر امروز یادواره شهدا در شهروکشور برگزارمی شود بدین معنی است که از این خانه ها در شهرستان شهید تربیت شده و پرورش یافته است و ما باید اهداف شهدا را فراموش نکنیم.

 رستمی تصریح کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری می فرماید باید در برابر نفوذ بیگانگان دقت کنیم بایستی به فرمایشات ایشان عمل کنیم، پیام شهدای ما پیام شهدای عاشوراست و شهدای ما با امام حسین (ع) عقد اخوت بسته اند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان افزود: شهدای فاجعه منا در حال عبادت و ذکر شهید شدند و به فضل الهی امیدواریم که با خون پاک این شهیدان، زمینه سرنگونی حکومت آل سعود فراهم شود.
وی در این آیین گفت: داعش، زاده وهابیت است و اکنون در دنیا چهره خبیث داعش، وهابیت و آل سعود و حامیان آنان مشخص شده است.
رستمی افزود: شهیدان فاجعه منا با نیت پاک و اخلاص به حج رفتند و مصداق بارز شجره طیبه بودند و این شهیدان با لب تشنه به شهادت رسیدند و با شهدای صحرای کربلا خیلی شباهت داشتند..
وی گفت: شهدای حادثه منا خیلی مظلوم به شهادت رسیدند و این حضورمردم پس از دوسال بیانگر این است که شهدا با ایجاد امنیت درکشور، آبروی کوچه ها و محلات و ایران اسلامی به شمار می روند.

 فرمانده سپاه ناحیه سپیدان نیز در این مراسم اظهار داشت :باید جوانان و صاحبان فکر و اندیشه چنین برنامه هایی را در سطح وسیع اجرا کنند چرا که این اقدامات در انسان تولید باور می کند و ریشه دار می شود و نهایتا انسان را در مسیر صحیح قرار می دهد.

وی تصریح کرد: آبرویی که شهیدان به این کوچه ها بخشیدند ماندگار است و محله ها تا همیشه به ایشان افتخار خواهند کرد.

 فرمانده سپاه سپیدان بیان داشت: اهدافی که امروز همه ما در نظام جمهوری اسلامی باتوجه به این که در جبهه جنگ نرم قرار داریم در وهله اول دفاع از هویت نظام مقدسات جمهوری اسلامی و دفاع در برابر خودپرستی و شرک و فتنه است که بابیداری و هوشیاری بسیجیان و مردم آگاه، فتنه های دشمنان نقش برآب می شود.

 رستمی با بیان اینکه مراسم آبروی محله در محله های سطح شهر اجرا می شود، تصریح کرد: یکی از اقدامات پیش روی سپاه در راستای تکریم مقام شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت اجرای مراسم آبروی محله است که طی آن محله هایی که شهیدان شاخصی دارند با حضور خانواده شهید در مسجد همان محله یاد و خاطره او را گرامی می داریم.

انتهای پیام/با تشکر از اسماعیل خادم خبرنگار افتخاری بسیج سپاه سپیدان

نام:
ایمیل:
* نظر: