گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛
سرهنگ جهانگیر انصاری گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و برگزاری این یادواره‌ها در واقع تلنگری به خودمان در ایستادگی و پایداری در راه شهداء و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان یادواره شهدای  هماشهر درهفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان ،خانواده های شهدا ،مردم ولایتمدار منطقه در مسجد ولیعصر (عج) هماشهر برگزار گردید. سخنران این همایش سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، بود.

سرهنگ انصاری پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هماشهر با بیان اینکه شهداء مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهداء پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

وی در بخشی از سخنان خود یادآور شد: همان طور که مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست؛ برای تمامی مردم این سرزمین برگزاری این یادواره ها به پیروی و تأسی از فرمانده معظم کل قوا و در راستای زنده نگهداشتن یاد شهداء افتخاری بس بزرگ میباشد که امروز همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم در شهرستان شهید پرور سپیدان شاهد این رویداد عظیم میباشیم.

انصاری درباره اهداف برگزاری یادواره های شهداء گفت: تجلیل از مقام شهید و شهادت، معرفی شهیدان شاخص و تجلیل و تکریم خانواده شهداء از جمله اهداف برگزاری این یادواره ها بوده و برگزاری اینچنین برنامه‌ها علاوه بر تاثیرگذاری معنوی در جامعه بهترین راهکار برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با بیان اینکه پیام نهایی شهداء این است که باهم باشیم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهداء را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهداء می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهداء و جانبازان بگیریم.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهداء مصداق زنده نگه داشتن راه شهداء و امام است، راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران در کار خود مغرور و از سرزنششان نا امید و مأیوس نمی‌شویم.

رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه خاطرات شهداء باید بیان شود، بیان کرد: باید جانفشانی آن‌ها در عملیات‌های بیت المقدس، نصر7 و... و دلاوری‌هایشان بیان شود؛ نشاط و عشق و شور رزمندگان در روزهای دفاع مقدس زیر آتش شدید دشمن، رمز ایستادگی و پیروزی این عزیزان بود.

وی با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس ما در مقابل یک دشمن قرار داشتیم امروز جوانان و نوجوانان ما در مقابل دشمنان زیادی قرار دارند، اظهار کرد: باید به فکر خاکریزها بود و مقاومت کرد، کار جوان امروز در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و باید در این میدان مبارزه کم نگذاریم چرا که در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند.

وی با بیان اینکه شهداء خدمات شایسته‌ای را به این آب و خاک انجام داده اند، اظهار داشت: اکنون نوبت تجلیل ما از ایثار و فداکاری‌های این سرداران و همه رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی  ادامه داد: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و برگزاری این یادواره‌ها در واقع تلنگری به خودمان در ایستادگی و پایداری در راه شهداء و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است. فرهنگ ایثار، فرهنگ ارزشمندی است که نباید در طول زمان‌ها بزرگی و عظمت خود را از دست بدهد بلکه ما باید با زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا تلاش کنیم که این فرهنگ همواره در جامعه زنده  و جاری باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در واقع برگزاری یادواره شهداء ، تداعی‌کننده ایثار و گذشت شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که به همین دلیل امروز چهارم مهرماه برگزاری این چنین یادواره ای با حضور بی‌نظیر مردم سپیدان و هماشهر مایه افتخار همگان می باشد.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: