گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
چرایی یک سریال دنباله دار...
یادواره شهدای هماشهر این باز هم در حالی برگزار شد که حضور مسئولین شهرستان از انگشتان یک دست هم کمتر بود؛ این بار هم شهداء مسئولین را نطلبیدند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ ما نباید فراموش کنیم که شهداء و خانواده های معظم آنان، برگردن ما حق دارند و حداقل کاری که ما باید بکنیم ،شرکت در مراسم بزرگداشت این عزیزان و تکریم خانواده های آنان است که در  این برنامه ها این را هم دریغ کردیم.

مدیران دستگاهها و ارکان اجرایی دولتی در سپیدان که مشروعیت خود را از امام و رهبری دارند و مدیون خون هزاران شهیدی هستند که زمینه توفیق خدمت را برای مدیران در بدنه حکومت اسلامی فراهم آوردند حضور کمرنگی در مراسمات فرهنگی، مذهبی و ملی دارند و در همین راستا در یادواره شهدای هماشهر در حالی برگزار شد که تعداد مسئولانی که در میان مردم و در این مراسم حضور داشتند از انگشتان یک دست هم کمتر بود با اینکه دعوتنامه برای یکایک افراد ارسال شده و در رسانه های شهرستان نیز اطلاع رسانی شده بود .

شاید برخی از مسئولان از یاد برده اند عهدی که با شهداء داشته اند البته بعضی از آنها همرزم و یا دوست و یا هم محلی و هم کلاس شهداء بوده اند اما اکنون که سال ها از شهادت این عزیزان گذشته ، دوستان شهداء که اکنون رئیس شده اند دیگر گذشته خود را از یاد برده و با شهداء غریبه گشته اند.

لازم به ذکر است بسیاری از مسئولین شهرستان که ترافیک کاری بالایی هم دارند سعی می کنند تا در برنامه های مفرح و شاد حضور یابند، اما یادواره های شهداء صرفا با حضور مردم برگزار می شود .

هر چند کسی انتظار ندارد مسئولین در همه مراسمات حضور داشته باشند و طبیعی است که هر فردی (چه مسئول و چه غیرمسئول) دارای مشکلات بوده و فرصت حضور در همه مراسمات را ندارد، اما اینکه یک مسئول در هیج مراسمی حضور پیدا نکند و یا در مراسمات مهم نباشد، جای ﺗﺄمل دارد.ما نباید فراموش کنیم که شهداء و خانواده های معظم آنان، برگردن ما حق دارند و حداقل کاری که ما باید بکنیم ،شرکت در مراسم بزرگداشت این عزیزان و تکریم خانواده های آنان است که در  این برنامه ها این را هم دریغ کردیم.

چقدر خوب می شد مسئولان به احترام پدران و مادران شهداء ،به یادواره شهداء می آمدید و تصلای دل آنان می شدید،‌تا مردم فکر نکنند که مسئولین فقط در مواقعی که به مردم نیاز دارند به سراغشان می‌آیند، و این را بدانید که شهداء ناظر بر اعمال ما هستند..
این سوال در ذهن همگان تداعی می شود که چرا نباید مسئولین در این مراسم حضور  داشته باشند؟ مگر نه اینست که اگر امروز مسئولین م ابه پست و مقامی رسیده اند به برکت وجود خون شهداء و نظام مقدس جمهوری اسلامی است؟ اما چه شده است که برخی ازمسئولین شهداء را فراموش کردند؟؟؟

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: