گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
سرهنگ محمدی در گفتگو با تنویر سپیدان؛
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان از آماده‌‌باش نیروی انتظامی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد .
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در گفتگوی اختصاصی با تنویر، از آماده‌‌باش نیروی انتظامی در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و گفت:‌  مجوعه خدوم نیروی انتظامی شهرستان از ایام محرم تا پایان عزادری ها تمهیدات کاملی برای امنیت و آرامش عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی تدارک دیده است.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری بسیج، برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری حضرت امام حسین(ع) در محرم امسال اظهار کرد: تمهیدات بسیار خوبی برای بحث ترافیکی و انتظامی عزاداران حسینی اندیشیده شده و تمامی پیش‌بینیهای لازم به‌منظور کنترل نقاط ترافیکی انجام گرفته است.

به گفته وی تمامی سعی و تلاش نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای هیئتهای مذهبی و عزاداران حسینی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مباحث ترافیکی و بویژه رفت و آمد هیئتها  و دسته‌های عزاداری را تسهیل کنیم و در این زمینه نیز نیازمند همکاری و همراهی هیئت های مذهبی هستیم که البته جلسات مناسبی را با هیئت ها داشته‌ایم تا روان‌سازی ترافیک و نظم‌بخشی به‌طور کامل انجام پذیرد.

محمدی با بیان اینکه  ساعت شروع و پایان دسته‌های عزاداری را اداره تبلیغات و شورای فرهنگی شهرستان تعیین می‌کند، گفت: پلیس شهرستان از شامگاه اول محرم‌الحرام در آماده‌باش کامل خواهد بود و تامین امنیت، نظم و آرامش دسته‌های عزاداری و عزادران حسینی در خیابانها و معابر شهرستان را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: گشتهای نیروی انتظامی در ایام عزاداری ماه محرم‌ الحرام و دهه نخست عزارداریها در آماده‌باش کامل خواهد بود و  افزایش می‌یابد البته حضور گشتهای انتظامی در شبهای تاسوعا و عاشورای حسینی در محلات و کنار عزارداران محسوس‌تر و دقیق تر خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان تاکید کرد: تمامی پیش‌بینیهای لازم برای دسته‌های عزارداری و ترافیک اندیشیده شده و نیروی انتظامی در کنار عزاداران حسینی خواهد بود.

وی گفت: نيروي انتظامي يك نيروي ديني و ولايي و در خدمت هيئت هاي مذهبي است و قبل از ورود به ماه محرم نيز جلسات و نشست هاي خوبي براي هرچه بهتر برگزار شدن مراسم هاي عزاداري ابا عبدالله الحسين (ع) در دهه اول ماه محرم با هيئت هاي مذهبي برگزار كرديم و تا كنون هيچ حادثه خاصي در شهرستان نداشتيم.

محمدی افزود: بحمد الله امسال مراسم هاي عزاداري مردم ولايتمدار شهرستان سپیدان در سوگ فرزند پيامبر (ص) با عظمت و يك انضباط و آرامش بهتری نسبت به سال هاي قبل در حال برگزاري است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در ايام دهه اول ماه محرم را در دو بخش انتظام بخشي و امور ترافيكي عنوان كرد و اظهار داشت: نيروهاي انتظامي شهرستان در طول هفته ناجا در حال آماده باش 100درصدي در خدمت هيئت هاي عزاداري و عموم مردم عزيز شهرستان سپیدان هستند و اميدواريم مراسم هاي امسال با شكوه هرچه بهتر برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در خصوص همكاري هيئت هاي مذهبي با پليس گفت: امسال يك كار خوبي از سوي هيئت ها صورت گرفت و هر هيئتي چند نفر را به عنوان انتظامات و همیار پلیس معرفي كردند كه اين افراد با همكاري ماموران ما وظيفه نظم و امنيت و روانسازي ترافيك در زمان عبور دستجات عزاداري در سطح شهر را برعهده دارند.

سرهنگ محمدی به شهروندان و عزاداران حسيني توصيه كرد: در هنگامي كه دسته های عزاداري در خيابان هاي سطح شهر عبور مي كنند با ماموران پليس همكاري لازم را به عمل آورند و هر گونه موارد مشكوك ،انتقاد و پيشنهاد را از طريق شماره تلفن 110به پليس اعلام نمايند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در خصوص تعيين ساعت خاصي براي پايان مراسم هاي عزاداري در طول شب به خبرنگار ما گفت: ساعت خاصي براي اين گونه مراسم ها تعيين نشده اما به همه هيئت هاي مذهبي در جلساتي كه داشتيم توصيه كرديم كه مراسم هاي خود را طوري تنظيم كنند كه در ساعات پاياني و نيمه هاي شب باعث اذيت و آزار مردم، افراد كهنسال و بيماران نشود .

انتهای پیام/ با تشکر از اسماعیل خادم

 

نام:
ایمیل:
* نظر: